Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 17 år. i går var jeg på fest med mange fra skolen min. En gutt som jeg snakket en del med i 8. klasse til 9. klasse var der, i tillegg til en gutt jeg holdt på med i 8. klasse. La oss kalle han jeg snakket med for Mats og han jeg holdt på med for Erlend Vi kom i helt foskjellige gjenger så vi har ikke snakket siden da egentlig. Jeg har egentlig vært ganske betatt av begge.

I går begynte det med at jeg snakket en del med Erlend, vi koset med drikke og snakket egentlig om alt mellom himmel og jord. Men når han fikk i seg litt for mye alkohol ble han litt for påtrengende. Han maste om jeg kunne bli med han ned på et rom og prøvde å dra meg til han å kysse meg hele tiden. Selv hadde jeg også begynt å bli ganske så full og jeg gikk til kjøkkenet for å fylle opp glasset mitt enda en gang. Jeg fant ikke isbitene så jeg letet litt etter de, etter en stund kom han bort til meg igjen og sa at de var nede og han skulle vise meg hvor. Når vi var på vei ned trappen kom plutselig Mats også løpende etter oss. Jeg fant isbitene, men vi ble sittende nede og snakke bare vi tre. Erlend måtte på do og Mats også ble med, så jeg følgte etter jeg også. Jeg og Mats satt oss på badekarkanten og snakket mens Erlend var på do, og når han var ferdig låste han opp døren og gikk, mens jeg og Mats ble sittende å snakke lenger. Det var utrolig koselig å få snakke med han igjen, og vi ble sittende lenge. Etter en stund måtte han også på do, og når jeg skulle til å gå ut kysset han meg. Det stakk i hele kroppen min og jeg kjente sommerfuglene i magen. Vi kysset lenge og jeg tror egentlig at han glemte at han måtte på do til slutt. Vi var inne på badet å kysset helt til noen kom å måtte på do. Da vi gikk ut satt Erlend på en stol utenfor. Jeg holdt Mats i hånden og han tok meg med bort til et rom og Erlend kom etter. Vi satt oss alle tre ned i sofaen. Erlend prøvde å legge seg nermere og nermere meg og la hodet sitt på fanget mitt mens han strøk meg på beina. Jeg likte egentlig ikke at han skulle være så påtrengende så jeg spurte begge to om vi skulle gå opp igjen til de andre. Erlend svarte ikke, og Mats spurte bare om jeg ikke ville være med han. Selvføgelig ville jeg være med han, han er verdens beste gutt. Han er faktisk helt perfekt når jeg tenker meg om. Han har verdens beste personlighet, han er pen, han kan synge, han kan spille gitar, han er ute etter et seriøst forhold og ikke bare fitte. Jeg ble sittende å stirre på han. Jeg tror ikke han fårsto at jeg synes Erlend var ekkel. Jeg satt meg nermere Mats, men Erlend følgte etter. Til slutt ble det for mye, jeg kysset mats og sa jeg måtte opp og snakke med noen. Mats følgte etter meg mens Erlend ble liggende. Og det endte opp med at vi satt og klinet på badet igjen.

Jeg har lyst å få kontakt med han igjen. Jeg savner og tekste med han, å få de søte meldingene hans hele tiden. Men jeg er redd for at han tror jeg bare er ute etter et ligg siden vi klinet så mye igår.. han har ikke sakt noe til meg, men jeg aner ikke hva jeg skal snakke om hvis jeg starter samtalen, det er jo ikke sikkert han vil ha noe å gjøre med meg lenger siden vi sluttet å snakke for 2-3 år siden. Hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: 9cca627f94e2763f147951743f287d1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første... Skriv med mellomrom. Jeg ble sliten av å lese det..

Ta kontakt du? Sett alle kortene på bordet og se hva de sier... Eller han da... Du kan ikke tvinge han til å sende deg de mld, han liker deg jo tydeligvis... Så...

• Liker 1
Skrevet

Hva med å sende han en melding?

Gjest Awzm me
Skrevet

En smule rotete innleggg. Og er ikke du for ung til å drikke? :nei:

For å svare på det du faktisk vil ha svar på; send melding til han på face eller mobil, og si noe om at det var veldig koselig å snakke med han igjen etter disse årene, og spør om hvordan det går.

Etter det får du et svar, som du kan svare på, og så kan du bare begynne på "skjer", så er innledningen i boks! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...