Gå til innhold

Spooning og ereksjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker/skjer når du ligger i skje med en fyr og han får ereksjon? Synes dere det er pinlig? ler det bort? opphissende? etc?

Får det stadig vekk og det er alltid like pinlig...

Anonym poster: 9db482b5e075c55604eca31ed617a4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva tenker/skjer når du ligger i skje med en fyr og han får ereksjon? Synes dere det er pinlig? ler det bort? opphissende? etc?

Er ikke det bare hyggelig da? Hva er vitsen med å spoone med en slapping?

Anonym poster: 95680a3293e6449f2e3ba9b2b1896ef7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eh. Hvis du syntes det er pinlig har du ett problem. Helt naturlig at man ereksjon om man ligger med penisen klint oppi rompa til ei jente.

Anonym poster: e0e4273016dff763aa013f93417c2a65

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tenker ikke over det i noen retning. Om kroppspråket generelt begynner bli "masete" kan det bli noe annet, men ereksjoner lever sitt eget liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Pleier ikke spoone med fyrer i hytt og pine jeg da, så han jeg spooner med er det helt ok at får ereksjon. Tenker ofte "hmmm..håper han prøver seg.."

Hvis han ikke prøver seg så vet jeg ivertfall at han liker å ligge inntil meg :)

..og så hender det jeg "rister "litt på rompa... *hint hint*

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bare kos :) og deilig

Anonym poster: b873d69e825fb14990b424d9f4176b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balolololotelli

Når jenter legger seg inntil deg så vet de at du kan få ereksjon. De har da fått en og annen kukk før. Skjønner ikke hvorfor du syns det er pinlig. Legger ei jente seg i skjestilling med meg, så tar det ikke lang tid før jeg prøver meg. Ender som regel opp med en hyrdestynd også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tenker ikke over det i noen retning. Om kroppspråket generelt begynner bli "masete" kan det bli noe annet, men ereksjoner lever sitt eget liv.

Så du spooner med hvem som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare hyggelig det :) Jeg går jo ikke rundt og spooner vilt fremmede menn til daglig, så når jeg og kjæresten ligger i skje synes jeg bare det er fint jeg!

Anonym poster: e84c6bb7aa20325cb33ddea96080c74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man først ligger i sengen og koser,så er det vel bare naturlig med en booner? :fnise:

Anonym poster: 7f8f6ae546d0a00a196e415c49d9ada3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man spooner med noen så er det da noen man har et nært forhold til i utgangspunktet? Og da burde man jo kjenne hverandre såpass at man vet hva det handler om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampen

Hva tenker/skjer når du ligger i skje med en fyr og han får ereksjon?

Jeg liker det! Og ja, det er opphissende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg aldri opplevd faktisk:p og jeg er gutt... Aldri opplevd å være i nærheten en gang til å komme... Første gang jeg hører det:p

Hva hadde jeg som gutt gjort da? Jeg hadde gjort max narr av meg selv og fått den andre til å le ( 1 mulighet) eller så hadde jeg forsatt bare.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Svampen

Det har jeg aldri opplevd faktisk:p og jeg er gutt... Aldri opplevd å være i nærheten en gang til å komme... Første gang jeg hører det:p

Ereksjon betyr å få boner, ikke å komme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balolololotelli

Hva hadde jeg som gutt gjort da? Jeg hadde gjort max narr av meg selv og fått den andre til å le ( 1 mulighet) eller så hadde jeg forsatt bare.:P

Han snakker om å få stå, ikke å komme. Muligens du mener å legge kukken mellom lårene på ei jente også jukke? Skal vel mye til for å komme slik. Har opplevd å komme slik en gang, men da var det mye fantasi som måtte til, og hun var så prippen og kunne ikke ha sex før ekteskap, ble selvsagt pulings etterhvert, men akkurat der og da så tok jeg det jeg fikk, hvis du skjønner hva jeg mener,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Ser ikke helt hvorfor det er negativt at man blir kåt på den man ligger tett opp til.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, er bare deilig det:) Kjæresten får det relativt ofte, men så vet jeg jo han liker stumpen min så^^, hihi!

Anonym poster: c946bbb0a694fe48b661658af07246d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...