Gå til innhold

Bryllupskake fra Pascal

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi har også bestilt bryllupskake fra Pascal' date=' den gule pasjonsfruktmousse kaken. Nyyyyydelig!!! (både for gane og øyne!)[/quote']

Det var den vi hadde også - HELT NYYYYDELIG, og ikke bortkastede penger i mine øyne.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men så er jeg en ganske enkel jente også da... Også er jeg fra vestlandet. Og vi skal visst ikke like så mye pynt vi hørte jeg på nyhetene for en stund tilbake...

:ler: Det der tror jeg du har helt rett i, Magnhild..

*løper ut igjen fra bryllupskaketråden, undrende over hva i all verden jeg gjør her i det hele tatt*

Skrevet

Jeg pleier heller ikke å blande meg inn i slike bryllupskake-tråder.

Men kakene til Pascal er FANTASTISKE!

Man får bare lyst til å spise mer og mer og mer av dem, selv om de er så mektige og englegode at man ikke orker mer enn et stykke (eller to da :oops: ).

Skrevet

Det er jo bruden og brudgommen har uttalelsesrett for sitt EGET bryllup heldigvis :blunk:

Så har Porot lyst på kake fra Pascal så kjøper hun det.

Den kaken vom 14077265 hadde bilde av så det jo ut som om det var forskjellige kaker? Så lenge det er flere etasjer så kan man jo kanskje ha ulike kaker - går det kanskje an med PAscal kaker? Da kan jo alle få den kakesorten man liker best.

Jeg er vel en av de få som IKKE liker PAscal kaker - synes det er for mye stæsj - det beste er en vanlig sjokoladekake evnt. marsipankake (valnøtt).

Skrevet

Skal helst ikke ha sukkersvaner.

Og ærlig talt: jeg er da ikke sår for at andre ikke liker pascal sine kaker! :roll:

Skrevet

Er det virkelig mange som ikke liker denne typen kaker? Vi skal nemlig ha pascalsk bryllupskake, laget av de vi arrangerer bryllupet hos. De kan lage den i alle mulige smaker, og siden min forlovede ikke liker marsipan synes vi det er en god ide. Trodde de fleste likte fruktmouseekake med frukter på? Vi skal kanskje ha en etasje med sjokoladekake i tillegg.

Skrevet
Er det virkelig mange som ikke liker denne typen kaker?

Veldig få av min familie ville spist denne type kaker. Men fruktkake generelt hade nok gått greit, men ikke fruktmoussekake... Vi skal nok ha jubileumskake fra Lie Nielsen vi. Det er fruktkake, med vaniljekrem og nøttebunn... *slurpe*

Skrevet
Er det virkelig mange som ikke liker denne typen kaker? Vi skal nemlig ha pascalsk bryllupskake' date=' laget av de vi arrangerer bryllupet hos. De kan lage den i alle mulige smaker, og siden min forlovede ikke liker marsipan synes vi det er en god ide. Trodde de fleste likte fruktmouseekake med frukter på? Vi skal kanskje ha en etasje med sjokoladekake i tillegg.[/quote']

Kan svare for meg da - jeg er kresen på kaker . Har ikke smakt alle kaker hos Pascal , men synes de blir litt voldsomme. Nå høres ikke fruktmousse og frukt så ille ut - er det alt som er i kaken ? Ikke noe bunn feks.? Ikke noe krem ?

MEN hadde jeg blitt servert en slik kake i et bryllup så hadde jeg selvsagt spist (hvertfall litt) . Tror ikke problemet er at man får for lite kaker i et bryllup.

Du skal ta den kaken du/dere synes er best - ikke tenk på hva gjestene liker.

Skrevet

Både min kjærste og jeg liker ikke kaken. Syns den smaker surt oppgulp...........sorry, men det er akkuratt det jeg syns den smaker..... :o

En kake skal være søt ikke sur!

Skrevet

Man kan jo faktisk velge hva man vil, da....

Jeg liker pasjonsfrukt, smabo liker sjokolade, kanskje tar vi en etasje med bringebær også.

Merkelig at det ble så mye debatt ut av dette.

Sambo liker ikke marsipankake, men synes da ikke det gjør noe om andre serverer det i sitt bryllup av den grunn. Han lar bare være å spise den, og tar noe annet isteden.

Skrevet
Vi hadde Pascal's pasjonsfruktkake med sukker-svanen og 6 eller 7 "etasjer". Den var beregnet på de 103 gjestene' date=' og rubbel og bit ble borte. [/quote']

Det virket mao. som om den absolutt falt i smak hos hans familie, min famile, venner og gjester fra bl.a. USA, Sverige og Brazil.

Sukk.....Og nå lurer jeg på hvem jeg skal lure med meg på en latte og en deilig kake på nettop Pascal.....!

Skrevet
Sukk.....Og nå lurer jeg på hvem jeg skal lure med meg på en latte og en deilig kake på nettop Pascal.....!

Har de kaffe og kake som i sånn konditori/kafe i Oslo?

Hvor, så kan jeg stikke innom når jeg skal dit 1. mai på sting konsert...

Vil jo gjerne smake disse utroilg gode kakene som alle prater om... :blunke:

Skrevet

Har de kaffe og kake som i sånn konditori/kafe i Oslo?

Hvor, så kan jeg stikke innom når jeg skal dit 1. mai på sting konsert...

Vil jo gjerne smake disse utroilg gode kakene som alle prater om... :blunke:

Kaffe og kaker, men også en restaurantdel.

Et konditori ligger der trikken går på nedsiden av Steen og Strøm, et annet ved Drammensveien ved slottsparken. (Drammensveien 10 og Tollbugt 11 og på Nasjonalgalleriet)

http://gul.no/BV-14925

http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/pasc.../1904617452.htm

http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1579.lasso

Skrevet
Kristins Franske Fristelser lager mye av de samme kakene som Pascal, bare litt billigere, men minst like god, kanskje en ide og sjekke der også for de som vil ha Pascal kake, men som ikke har budsjettert med en veldig dyr bryllupskake... :D
Skrevet
Kristins Franske Fristelser lager mye av de samme kakene som Pascal' date= bare litt billigere, men minst like god, kanskje en ide og sjekke der også for de som vil ha Pascal kake, men som ikke har budsjettert med en veldig dyr bryllupskake... :D

Det er min plan!

Har hørt mye bra om Kristines.

Jeg har ingenting imot Pascalkaker,

(den med bringebærmousse er en favoritt),

men går for Kristines etter at jeg har hørt mye bra om dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...