loppekasse Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Har tenkt å vaske terrassen, nå syns jeg den har blitt litt ekkel å tasse ut på sokkelesten på. Den er 10-15kvm, og har betongheller. Hva middel bruker dere for å vaske terrassen? Den har dessverre ikke blitt holdt veldig bra, så nå er det no way back, nå skal det gjøres skikkelig.. Hjelp hjelp...
loppekasse Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2012 Tror ikke jeg hadde blitt så populær her i blokken om jeg hadde kommet med en høytrykkspyler.. Så det er vel derfor jeg spør, men det burde jeg kanskje skrevet i første innlegg, at jeg ikke kan komme med noe høytrykksspyler.. Men da kan jeg vel bruke husvask å skrubbe med da..
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Husvask får du kjøpt på malerforretning. Hadde vel bare skrubbet de med kost og Ajax og så skylt godt over. Du har vel avrenningsmuligheter slik at det vannet renner ut og ikke ned på naboen? Anonym poster: 52fa4166ee1ae0b274e0d7af3d313682
loppekasse Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2012 Okei, da blir det terrasse-skrubbing i hele morgen
Gjest Surrehodet Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Du får kjøpt husvask på Europris. Bruk piasavakost og gå over med en gulvfille etterpå. Funker som bare det. 1
Gjest Surrehodet Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Surringen, funker det på treterrasse og? På treterrasse ville jeg brukt en slik lavtrykkskanne med husvaskblanding og sprayet over, før jeg skylte av med hageslange. Min terrasse har fått seg en omgang med Kaustisk Soda og høytrykkspyling, for malingen flasset av og flere av terrassebordene var blitt svarte. Nå skal jeg beise etter ferien. Det positive er at sneglejæklene som har lagt millioner av egg under terrassen, ikke finnes mere
Gjest Surrehodet Skrevet 23. juni 2012 #11 Skrevet 23. juni 2012 Takk for tips, surrehodet Ingen årsak, jeg gjorde det på den måten da jeg bodde i blokk, og det ble gullende rent. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå