AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Vi skal gifte oss i slutten av juli, og jeg lurer på hvilke blomster som er finest på denne tiden, med tanke på brudebukett? Fine roser er det vel mulig å få tak i året rundt, men hva med liljer? Peoner? Cala? Andre tips? Anonym poster: 253a2f3c3c4da3134cbea42825f58433
Rumle Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 (endret) Jeg vet jo ikke, men vil tro at det er mulig å få tak i det meste om du bestiller på forhånd? I hagen min er i alle fall både roser, liljer og det meste av sommerblomster på sitt beste på den tiden Hvilken type bukett tenker du på? Hva liker du? Det finnes jo så utrolig mye lekkert så hvis jeg var deg ville jeg søkt rundt på nett til du finner noe som passer deg - sannsynligheten er stor for at blomsterdekoratøren vil kunne lage noe som er ganske likt, selv om h*n muligens må bytte ut noen blomstersorter Legger ved litt inspirasjon fra nett jeg Synes slike veldig enkle buketter, som den siste med brudeslør kan være utrolig vakre av og til, men det kommer jo selvsagt an på både kjolestil og dekor ellers også - En eller to enkle blålilla hortensia-blomster med et diskret bånd kan være veldig rent og nydelig også Lykke til! Endret 23. juni 2012 av Rumle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå