Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som synes hårfjerning i underlivet noe håpløst dritt?

Har kun prøvd barbering av bikinilinjen, men slipper aldri unna forferdelig kløe og stygge røde prikker. Har tatt alle "forhåndsreglene" om skarp høvel osv, men likevel ser det ikke ut etter et par dager. Klarer ikke holde det glatt der nede, for neste gang jeg barberer nuppene blir det bare sårt og vondt. Dessuten har jeg hørt at det ikke er lurt å barbere alt hår i underlivet?

Har tenkt litt på voksing, som han holde noen uker, men er litt usikker på om jeg tørr å gjøre dette hjemme?! Har ikke penger til salongvoksing. Kanskje epilator? Vet ikke helt hva som er best når det gjelder å holde det glatt og pent.

Hvordan fjerner dere hår der nede og holder det glatt, uten røde nupper og irritasjon?

Anonym poster: fd437c69c90fb3786e5e613de5b3e214

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har sensetiv hud, så er røde nupper nesten umulig å få vekk, men det gjelder å rense med spesial såpe for intim barbering og gjerne bruke rense gel som Denne Hvis du ikke har vokset deg før, så vil jeg ikke anbefalle epilator, det er mildt sagt smertefult å gjøre det selv. voksing av underlivet alene, da må du vite hva du driver med, hvilken retning stripsen skal draes, hvor og hvordan osv.... vi har en ganske sensetivt område der nede, så jeg ville holdt meg til barberingen dersom du ikke har muligheten til å gå i salon.

Skrevet

Jeg har god erfaring med å smøre jojobaolje før/etter barbering, unngår nupper og sår hud.

Gjest Svampen
Skrevet

Jeg pleier ikke å ha noe problem med dette, men har du prøvd å vokse bikinilinjen da? Kanskje det fungerer bedre? :)

Gjest OldSpirit
Skrevet

Jeg får også røde prikker uansett hva jeg gjør: nytt barberblad, ting til intimbarbering ol.

Hjelper heller ikke å vokse for min del :riste:

Gjest badeand1
Skrevet

Bruker bare en vanlig billig høvel "oppå der" og intuition barberhøvel lenger ned.

AnonymBruker
Skrevet

Det er pinlig å ha røde prikker rundt bikinilinjen i sommer... (TS)

Skrevet

Det er pinlig å ha røde prikker rundt bikinilinjen i sommer... (TS)

Hva med å prøve jojobaolje som jeg foreslo? Fåes kjøpt på helsekost.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prøve jojobaolje som jeg foreslo? Fåes kjøpt på helsekost.

Det skal jeg prøve! Tusen takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Har såå lyst å gå på en salong og teste voksing av ALT for første gang. Men frykter det er PAIN!

Anonym poster: 147b52ff62cb2601100c4d787a1c9106

AnonymBruker
Skrevet

Brasiliansk voksing er absolutt verdt pengene sine. Det er utrolig vondt første gangen, men allerede andre gang merker man forskjell på smerten :) De første gangene er det ikke helt glatt så mange dager da ettersom noe av håret ligger rett under huden og ikke kan rives bort. Men etter noen ganger får alle hårene lik syklus, og da er det glatt lenge :) Kjempedeilig å slippe å barbere mange ganger i uka.

Anonym poster: a51c265217c5f6ceaf887810b459f5c1

Skrevet

Vokser bare, jeg. Kaster ikke bort pengene på "minivoks", men kjøper de som er beregnet for legger og klipper dem til. Ikke det mest behagelige jeg gjør, men voksing er ikke SÅ vondt. Dessuten ser man resultatet med en gang, og det er motiverende. Når hårene vokser ut, er de ofte litt mykere når man har vokset fremfor å barbere dem, så det klør ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...