Frøken Vims Skrevet 3. januar 2013 #621 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Både jul og nyttårsaften har vært kjempekoselig! Deilig med fri fra jobb og tid til familie og venner. Jaaa, gleder meg masse til å hente barnevogna! Håper og tror vi blir fornøyde med den. Ha en fortsatt fin dag du også! Hva slags barnevogn valgte dere til slutt? Endret 3. januar 2013 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #622 Del Skrevet 3. januar 2013 Hva slags barnevogn valgte dere til slutt? Det ble en Emmaljunga City Cross med Supreme City Bag i Polar Performance Light Grey, og sportsvogndel i PP Dark Grey. Gleder meg masse til å hente den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #623 Del Skrevet 3. januar 2013 27 uker og bare 1 uke igjen til 3. trimester! Har litt vondt i både bekken og rygg om dagen, og smertene kommer og går avhengig av hva jeg gjør. Mye gåing er helt klart ugunstig, mens sykling på ergometersykkel går greit. Fint å kunne holde seg litt i bevegelse. Har ikke vært hos legen ennå fordi de har tatt juleferie ut uka, men jeg skal bestille meg en time til neste uke tenker jeg. Var på jobb idag og det gikk bra, med unntak av smerter i lysken som jeg ikke har hatt tidligere. Får se hvordan det går i morgen. Ellers begynner magen å bli svær. Ingen strekkmerker ennå heldigvis. Det er masse liv inni der, mye sparking ned i blæra og litt andre bevegelser som jeg ikke har kjent før. Lille My begynner å bli stor og sterk! Tenk, en hel kilo veier hun nå! Jeg lider av et alvorlig søtsug nå etter all godterispising i jula, prøver å kutte ned på fråtsinga så ikke lillejenta blir altfor rund da. Ellers spiser jeg mindre porsjoner nå om dagen, fordi jeg blir så utrolig fort ubehagelig mett. Da er det bedre med små, hyppige måltider. Nå skal jeg kose meg med å gå igjennom en diger sekk med babyklær som vi har fått etter niesen min. Her kommer et bilde av magen tatt på nyttårsaften, 26+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. januar 2013 #624 Del Skrevet 3. januar 2013 Så nydelig babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. januar 2013 #625 Del Skrevet 3. januar 2013 Store, Lille My Fin er du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 3. januar 2013 #626 Del Skrevet 3. januar 2013 Flotte du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #627 Del Skrevet 4. januar 2013 Takk, dere. Er på jobb og det er ikke noe særlig, har vondt i bekkenet... jeg påsto at det gikk bra med sykling, men det kan godt hende at smertene jeg har hatt i lysken kommer av det. Får være litt mer forsiktig framover, selv om det er kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. januar 2013 #628 Del Skrevet 4. januar 2013 Kjedelig å ikke kunne røre seg noe særlig, My! Du bør lytte til kroppen, og kanskje roe ned et par hakk? Så får du overskudd til det du bør ha energi og hofter til? Hilsen strenge-Nutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. januar 2013 #629 Del Skrevet 4. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 4. januar 2013 #630 Del Skrevet 4. januar 2013 Enig med Nutta. Du må lytte til kroppen å roe ned litt. Pga høyt tempo i julen klarte jeg tilslutt ikke komme meg ned trappen uten å gråte i smerter fra bekkene. Det er ikke noe særlig! Og vi var en liten tur på matbutikken en dag, jeg tok et lite skritt med kassen å var så nære å hyle ut hvor vondt det gjorde. Så nå hører jeg på kroppen min å slakker av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #631 Del Skrevet 4. januar 2013 Bra dere sier ifra, folkens. Tar litt tid å vende seg til den nye situasjonen, er uvant å ikke kunne gjøre alt som jeg pleier. Men jeg er flink til å slappe av jeg altså, så det skal nok gå bra. Deilig med fredag! Fant ut istad at det er vanskelig å kjøpe bare litt godteri, når alt jeg har lyst på kommer i store poser. Laban, bamsemoms, saltsild... Ble en liten firkløver og en nox istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 4. januar 2013 #632 Del Skrevet 4. januar 2013 Bra dere sier ifra, folkens. Tar litt tid å vende seg til den nye situasjonen, er uvant å ikke kunne gjøre alt som jeg pleier. Men jeg er flink til å slappe av jeg altså, så det skal nok gå bra. Deilig med fredag! Fant ut istad at det er vanskelig å kjøpe bare litt godteri, når alt jeg har lyst på kommer i store poser. Laban, bamsemoms, saltsild... Ble en liten firkløver og en nox istedenfor. Ingen tvil om det! Disse hormonene og bekkenproblemer gjør at samboeren fikk seg mange latterkuler når han var hjemme i julen. Jeg blir så sint når jeg ikke kan gjøre som normalt så det triller noen tårer. Oooh, saltsild! Måtte det bli neste helg så jeg kan kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 4. januar 2013 #633 Del Skrevet 4. januar 2013 Bra dere sier ifra, folkens. Tar litt tid å vende seg til den nye situasjonen, er uvant å ikke kunne gjøre alt som jeg pleier. Men jeg er flink til å slappe av jeg altså, så det skal nok gå bra. Deilig med fredag! Fant ut istad at det er vanskelig å kjøpe bare litt godteri, når alt jeg har lyst på kommer i store poser. Laban, bamsemoms, saltsild... Ble en liten firkløver og en nox istedenfor. Ja, det med å roe ned er vanskeligere enn man skulle tro! Men det stopper seg jo selv etter hvert, for fremover nå blir det vel bare tyngre og tyngre. Nå fikk jeg lyst på godteri... Tenkte jeg skulle lage noe "sunn" snaks i dag jeg. feks oppkjærte bananer, appelsiner og blåbær i små ildfaste former med revet hvit sjokolade over som går i ovnen et par minutter God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 4. januar 2013 #634 Del Skrevet 4. januar 2013 Bra dere sier ifra, folkens. Tar litt tid å vende seg til den nye situasjonen, er uvant å ikke kunne gjøre alt som jeg pleier. Men jeg er flink til å slappe av jeg altså, så det skal nok gå bra. Deilig med fredag! Fant ut istad at det er vanskelig å kjøpe bare litt godteri, når alt jeg har lyst på kommer i store poser. Laban, bamsemoms, saltsild... Ble en liten firkløver og en nox istedenfor. Ikke snakk om bamsemums! Tanta mi hadde en skål stående på bordet når jeg var der for en liten uke siden, og jeg spiste opp alle bamsene! Så det er offisielt nytt favorittgodteri som jeg IKKE kan kjøpe, fordi det kun kommer i stor poser Jeg en enig med de andre her My, du bør lytte til bekkenet. Om du ikke roer ned så vil det bare bli værre og værre, så lytt til det kroppen din sier til deg. Du får ikke noe igjen for å pushe deg selv husk Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 4. januar 2013 #635 Del Skrevet 4. januar 2013 Lytt på kroppen - ro ned! Hilsen en som gikk 200 m tur på tirsdag og fremdeles ikke klarer å ta på sokker selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #636 Del Skrevet 4. januar 2013 Ingen tvil om det! Disse hormonene og bekkenproblemer gjør at samboeren fikk seg mange latterkuler når han var hjemme i julen. Jeg blir så sint når jeg ikke kan gjøre som normalt så det triller noen tårer. Oooh, saltsild! Måtte det bli neste helg så jeg kan kjøpe det. Ja, det er skikkelig frustrerende!! Nå skjønner jeg hvordan det er å bli gammel! Ja, det med å roe ned er vanskeligere enn man skulle tro! Men det stopper seg jo selv etter hvert, for fremover nå blir det vel bare tyngre og tyngre. Nå fikk jeg lyst på godteri... Tenkte jeg skulle lage noe "sunn" snaks i dag jeg. feks oppkjærte bananer, appelsiner og blåbær i små ildfaste former med revet hvit sjokolade over som går i ovnen et par minutter God helg! Det hørtes kjempegodt ut! Flink du er som finner på sunnere alternativer til godteri. Frukt og bær er jo knallgodt, grønnsaker og dipp også! Jeg er helt flau over hvor mye godteri jeg har spist de siste ukene altså, også får jeg dårlig samvittighet ovenfor lille My... God helg til deg også! Ikke snakk om bamsemums! Tanta mi hadde en skål stående på bordet når jeg var der for en liten uke siden, og jeg spiste opp alle bamsene! Så det er offisielt nytt favorittgodteri som jeg IKKE kan kjøpe, fordi det kun kommer i stor poser Jeg en enig med de andre her My, du bør lytte til bekkenet. Om du ikke roer ned så vil det bare bli værre og værre, så lytt til det kroppen din sier til deg. Du får ikke noe igjen for å pushe deg selv husk Ha en fin kveld! Bamsemums er min store svakhet, det er livsfarlig godt! Du har helt rett, jeg kjenner at jeg ikke har noe annet valg enn å roe ned litt nå det siste trimesteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #637 Del Skrevet 4. januar 2013 Lytt på kroppen - ro ned! Hilsen en som gikk 200 m tur på tirsdag og fremdeles ikke klarer å ta på sokker selv Huff, det gjelder å ikke tøye grensene nei. Jeg skal høre på rådet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 5. januar 2013 #638 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Ja, det er skikkelig frustrerende!! Nå skjønner jeg hvordan det er å bli gammel! Det hørtes kjempegodt ut! Flink du er som finner på sunnere alternativer til godteri. Frukt og bær er jo knallgodt, grønnsaker og dipp også! Jeg er helt flau over hvor mye godteri jeg har spist de siste ukene altså, også får jeg dårlig samvittighet ovenfor lille My... God helg til deg også! Det er veldig godt, og ikke så voldsomt usunt som å stappe i seg masse smågodt og sjokolade. Jeg prøver å ha et litt bevisst forhold til hva jeg putter i meg om dagen, for du er ikke alene om å ha spist MYE godteri de siste ukene.... Jeg har også dårlig samvittighet for lille knøtt Og noia for å bli stor som et hus Men for at jeg ikke skal sprekke helt så spiser jeg noe godt nesten hver dag, men prøver å spise sunnere alternativer som appelsin med vaniljekesam, bær med kesam osv. Har også tenkt til å lage marsipan av rettredusert mandelmel, sukrinmelis og steviasjokolade som jeg skal ha liggende i kjøleskapet. Og så kan jeg heller kose meg med noe sukkerholdig i helgene, men da også prøver jeg å velge "lettere" alternativer som kokosboller osv. Men det er ikke lett, for jeg har en monsterappetitt på søtsaker om dagen! Har du forresten smakt på appelsinene som er i butikken om dagen? De er veeeeeldig gode! Endret 5. januar 2013 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #639 Del Skrevet 5. januar 2013 Det er veldig godt, og ikke så voldsomt usunt som å stappe i seg masse smågodt og sjokolade. Jeg prøver å ha et litt bevisst forhold til hva jeg putter i meg om dagen, for du er ikke alene om å ha spist MYE godteri de siste ukene.... Jeg har også dårlig samvittighet for lille knøtt Og noia for å bli stor som et hus Men for at jeg ikke skal sprekke helt så spiser jeg noe godt nesten hver dag, men prøver å spise sunnere alternativer som appelsin med vaniljekesam, bær med kesam osv. Har også tenkt til å lage marsipan av rettredusert mandelmel, sukrinmelis og steviasjokolade som jeg skal ha liggende i kjøleskapet. Og så kan jeg heller kose meg med noe sukkerholdig i helgene, men da også prøver jeg å velge "lettere" alternativer som kokosboller osv. Men det er ikke lett, for jeg har en monsterappetitt på søtsaker om dagen! Har du forresten smakt på appelsinene som er i butikken om dagen? De er veeeeeldig gode! Jeg sliter også skikkelig med søtsuget om dagen, tenker jo på sjokolade hele tiden! Og så hjelper det ikke at vi alltid har godteri av et eller annet slag stående på pauserommet på jobben, særlig at jeg klarer å holde meg unna det når jeg er småsulten... Smart å lage fett- og sukkerreduserte godsaker da, du får si ifra hvordan marsipanen ble! Har ikke smakt på appelsinene nei, men det må jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. januar 2013 #640 Del Skrevet 5. januar 2013 Sliter med søtsuget jeg også, jenter!! Igår ble det solskinnsboller, biixit med sjokolade og salt potetgull. Dagen før: Nesten en hel pose med sjokolade fra Nidars favoritter eller noe.. Pluss 1 stort glass mozell, og masse salt potetgull.. Men nå må jeg trappe ned, detta går ikke.. Idag: 2 kopper kakao.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå