*Lollipop* Skrevet 22. desember 2012 #601 Del Skrevet 22. desember 2012 25 uker! Good jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 23. desember 2012 #602 Del Skrevet 23. desember 2012 God jul til deg og magen, My! Kos deg masse masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 23. desember 2012 #603 Del Skrevet 23. desember 2012 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #604 Del Skrevet 29. desember 2012 Da har jeg passert 26 uker gitt! Har hatt det fint i jula, og koser meg nå med late dager på hytta til svigers. Drar hjem i morgen, så blir det pinnekjøtt hos søster og kalkun hos venner på nyttårsaften. Lurer på hvor mye jeg kommer til å legge på meg i løpet av jula. Fortsatt god jul dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 29. desember 2012 #605 Del Skrevet 29. desember 2012 Grattis med 26 uker :hoppe: Ikke bekymre deg for å kose deg i jula, du kommer uansett til å gå ned alle babykiloene når du begynner å amme Jeg har ikke vært så slank som jeg er nå siden jeg var i begynnelsen av 20-årene tror jeg, men så sier de at kiloene kommer fort på igjen når man slutter å amme også da..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 29. desember 2012 #606 Del Skrevet 29. desember 2012 Hurra for 26 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. desember 2012 #607 Del Skrevet 30. desember 2012 Hurra!!! Tiden går sååå fort syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. desember 2012 #608 Del Skrevet 30. desember 2012 Hurra for 26 uker Godt å høre at du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 30. desember 2012 #609 Del Skrevet 30. desember 2012 Da har jeg passert 26 uker gitt! Har hatt det fint i jula, og koser meg nå med late dager på hytta til svigers. Drar hjem i morgen, så blir det pinnekjøtt hos søster og kalkun hos venner på nyttårsaften. Lurer på hvor mye jeg kommer til å legge på meg i løpet av jula. Fortsatt god jul dere. Gratulerer med 26 uker, My! Haha, vekta kan være det samme etter jula;-) Jeg har bestemt meg for å vente noen dager før jeg tør å gå på vekta, ser at beina er litt tjukkere, og ringen er litt "trangere", så tror nok salt og sukker i jula gjør sitt;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #610 Del Skrevet 31. desember 2012 Takk søtinger! Tror nok tallet på vekta har økt en del ja, men det bryr jeg meg fint lite om. Det forsvinner vel etterhvert. Det som bekymrer meg er at bekkenløsningen er litt verre nå, selvom jeg har tatt det veldig med ro i jula. Kjenner det for hvert skritt jeg tar, og hvis jeg går mye blir det ganske så vondt. Vralter avgårde, ser sikkert flott ut. Er skikkelig vondt når jeg skal snu meg om natta også...æsj. Innser at jeg må komme meg til legen med dette nå. Men det er vel ikke stort han kan gjøre uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 31. desember 2012 #611 Del Skrevet 31. desember 2012 Det er ikke stort legen kan gjøre, men fysio, manuellterapeut eller Kiropraktor kan gjøre noe. Ring manuellterapeut så fort som mulig - der trenger du ikke henvisning. Det dummeste du gjør er å bare gå med det!!! Og du må begynne å ta hensyn: ikke sitt med beina i kors, ikke gå for mye (slutt å gå tur om du gjør det), ha alltid beina samlet når du går inn/ut av bil/seng osv., få mannen til å ta støvsuging/vasking etc. Tar du hensyn og begynner behandling og gjerne bassengtrening så trenger det ikke bli verre. Jeg er superstreng, men trengte å høre det selv første gangen. Nå går det mer på automatikk. Og husk: pute mellom beina når du sover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 31. desember 2012 #612 Del Skrevet 31. desember 2012 Det er vel også viktig å vralte og vagge minst mulig? Kiropraktoren min er streng på det i hvert fall. Streng beskjed om å ikke gå sånn, for det bare forverrer bekkenløsning. Håper du kan få litt behandling og at du får en fin feiring i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #613 Del Skrevet 31. desember 2012 Bra du er streng pysepusen, tror jeg trenger det, for jeg er ikke typen til å fly til lege osv før jeg virkelig må. Får ta tak i dette nå på nyåret. Har begynt å ta hensyn og prøver å unngå alt som gjør vondt. Vil virkelig ikke bli verre! Visste ikke at man skulle unngå vralting Tekola, takk for tipset. Tror ikke jeg vralter så fælt altså, men jeg går helt klart annerledes enn før. Godt nyttår alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 31. desember 2012 #614 Del Skrevet 31. desember 2012 Gode tips her, altså! Varmt bilsete funker også!! For meg gikk det to netter med pute mellom bena, så ble jeg faktisk mye verre. Men man kjenner jo fort dersom det ikke funker. God bedring, My. Godt nyttår, kos dere ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 31. desember 2012 #615 Del Skrevet 31. desember 2012 Så kjedelig med bekkenløsning Jeg hadde antydninger selv, men det stoppet opp rundt uke 20. Jeg føler meg bare litt nytrent og støl i lysken og nedover lårene, men det har vært stabilt i snart 10 uker så jeg håper det fortsetter sånn. Jeg har forresten også (i følge min kjære) lagt til meg en gravidgange. En litt sånn vaggende, bakorverlent gange Ønsker deg en fin nyttårsaften og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 31. desember 2012 #616 Del Skrevet 31. desember 2012 Helt sant, man skal vagge minst mulig og heller ta korte skritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #617 Del Skrevet 1. januar 2013 Gode tips her, altså! Varmt bilsete funker også!! For meg gikk det to netter med pute mellom bena, så ble jeg faktisk mye verre. Men man kjenner jo fort dersom det ikke funker. God bedring, My. Godt nyttår, kos dere ikveld!! Takk! Ja, rumpegrill i bilen er supert. Og varme bad er deilig, tror jeg skal ta en halvtime i badekaret etterpå. Jeg hadde en koselig nyttårsaften med gode venner, håper du også hadde en fin kveld! Så kjedelig med bekkenløsning Jeg hadde antydninger selv, men det stoppet opp rundt uke 20. Jeg føler meg bare litt nytrent og støl i lysken og nedover lårene, men det har vært stabilt i snart 10 uker så jeg håper det fortsetter sånn. Jeg har forresten også (i følge min kjære) lagt til meg en gravidgange. En litt sånn vaggende, bakorverlent gange Ønsker deg en fin nyttårsaften og et godt nytt år! Så heldig at du ikke har blitt verre, håper virkelig det stabiliserer seg hos meg også. Hehe, gravidgangen kommer vi ikke unna. Håper du hadde en super nyttårsfeiring! Helt sant, man skal vagge minst mulig og heller ta korte skritt Jeg tar kjempekorte skritt, særlig nå som det er så glatt ute, kan ikke drive og skli rundt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 2. januar 2013 #618 Del Skrevet 2. januar 2013 Håper du hadde en herlig jul og god start på det nye året Godt nyttår ønskes deg og dine <3 Herlig med ny seng ja! Og så kos å lese oppdateringen din om ferdig oppusset barnerom, og at ting begynner å falle på plass! Spennende med barnevogna som kommer til helgen da Ha en fiiiin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #619 Del Skrevet 2. januar 2013 Håper du hadde en herlig jul og god start på det nye året Godt nyttår ønskes deg og dine <3 Herlig med ny seng ja! Og så kos å lese oppdateringen din om ferdig oppusset barnerom, og at ting begynner å falle på plass! Spennende med barnevogna som kommer til helgen da Ha en fiiiin dag Både jul og nyttårsaften har vært kjempekoselig! Deilig med fri fra jobb og tid til familie og venner. Jaaa, gleder meg masse til å hente barnevogna! Håper og tror vi blir fornøyde med den. Ha en fortsatt fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 2. januar 2013 #620 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt nytt år, My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå