Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!

My84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens mage er nydelig! Høres ut som en fantastisk helg å se frem til, men pass på deg selv nå da ;)

Åh, jeg vil også se Hobbiten, men tror 3 timer i en stol uten å gå på do (strider mot mine kino-prinsipper :ler: ), tror jeg går innmari dårlig. Godt å høre at du syns den er bra!

Nei veitu, jeg skal drite i de prinsippene og se den i romjula jeg, tenker jeg! Klarer ikke la være!

Misunner deg alvorlig mye som er ferdig med oppussing!!

Her mangler vi plutselig lufttrykkspistol for å feste listene i helgen. Og pappa kommer for å strekke nye strømkabler på manag.. Uffeh *argh* :jolie:

Ha en deilig fredag, My! :danse:

Takk! :nigo:

Ja, jeg får ta det litt med ro, kynnerne kommer jo med en gang jeg tar i en vaskeklut så har ikke så mye valg. :ler:

Mye kjekkere med partyblære når man skal på kino ja. :jepp: For min del går det bra så lenge jeg sitter, men med en gang jeg reiser meg opp må jeg på do. Hobbiten er perfekt å se i romjula. :Nikke:

Kjempehappy for å være ferdig med oppussing altså! Har igjen noen småting som å male noen karmer og sånn, men det går jo fort. :) Håper dere også kommer i mål om ikke altfor lenge da. :) Slitsomt å bo oppi det hele tiden!

Ha en super helg! :klem:

Snaxy My-mage!!

Åhh, så nydelig mage!! :hjerte:

Så fin mage My! :hjerte:

Tenker jeg inviterer kjæresten med på Hobbiten på tirsdag. Har ikke sett noen av de filmene så kan bli spennende. :)

Ønsker deg en fortreffelig helg! :)

Fiiiine baby-magen du har nå, My :) Og så bra at Hobitten var bra, vi skal se den i morgen! Kos deg med helg :klemmer:

Tusen takk jenter! :helen: Ha en super helg alle sammen! :hjerte:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så fin mage du har :rodmer:

ta vare på deg selv og bekkenet. husk at du snart blir tyngre og får mer vondt. spes om du ikke tar det rolig :) veldig liten trøst, og kjipt å høre.. men det er sannheten. er verdt det da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :rodmer:

Har hatt en fin men litt slitsom helg. Ting tar alltid mye lenger tid enn man tror! Ikke ble det tid til julepynting heller. :( Men vi har fått ryddet inn seng, kleskap, skrivebord osv på soverommet. Deilig å ikke sove i stua lengre. ;) Hadde ganske vondt i bekkenet på lørdag, selvom jeg selvfølgelig ikke bar noe av de tunge greiene. Men nå er jeg helt fin igjen, så det kommer og går.

Vi var på IKEA i går, og det var et slit med alle menneskene. Men vi klarte å bli ferdig på 2 timer så det var jo ikke så verst. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips og oppmuntringer, snille jentene. :hjerte: Jeg skal ta opp det med bekkenløsningen hos jordmor til uka. :Nikke:

I går var vi på Peppes og på kino med et vennepar som har termin 1 uke før oss! :biggrin: Vi så Hobbiten i 3D, og jeg likte den godt jeg. :) Mye action og spenning, og i akkurat samme stil som Ringenes Herre-filmene. Hadde skikkelig urolige ben og litt vondt i korsryggen under filmen, så satt og vred meg som en mark i stolen. :fnise:

Idag har jeg og samboer fri! :hoppendeglad: Skal vie dagen til julegaveshopping og litt innkjøp til leiligheten. Nå er endelig oppussingen/ombyggingen her ferdig, herlig! :nigo: Resten av helgen blir det rydding, vasking og forhåpentligvis litt tid til julepynting! :danse:

Her er dagens mage. :)

Såå fin mage :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Statusrapport 25 uker :hjerte:

Kjønn: :babyjente:

Utålmodig?: Ikke så veldig, koser meg med graviditeten og alle forberedelsene. :Nikke: Men ja, jeg gleder meg veldig til å få hilse på Lille My...:rodmer:

Hodet ned: Hodet er både her og der. :fnise:

Aktivitet i magen: Ja, masse! Fine sprelle-jenta! :nigo:

Navn: Har lagt navnedebatten litt på is. Vanskelig!

Vektøkning: + 3,5-4 kg sånn ca.

Vann i kroppen: Ikke noe foreløpig.

Kynnere: Har kynnere hver dag nå, mest når jeg er i aktivitet men ellers også.

Humør: Humøret er bra, selvom det har vært et slit å drive med oppussing her nå rett før jul... Men nå tar vi straks juleferie, det blir deilig! :biggrin:

Barnerom: Hun skal sove inne hos oss i starten, men barnerommet er nå ferdig oppusset, trenger bare litt møbler og innredning! :nigo:

Utstyr: Vogna er bestilt i Sverige og skal hentes første helga i januar, da kjøper vi også Bedside Crib. :strix: Har bilsete og lekegrind, vippestol og litt klær. Kommer til å arve mer klær, og så får vi sikkert litt babyutstyr til jul. ;)

Strekkmerker: Ingen ennå!

Melk i brystene: Drømte i natt at jeg lakk masse melk, men det har ikke skjedd på ordentlig ennå. :ler:

Fødsel: Blir spennende, grugleder meg kan man vel si. :)

Plager: Har litt vondt i bekkenet som kommer og går, har også veldig urolige ben innimellom som jeg blir smågal av... Må begynne med magnesiumtilskudd.

Oppegående: Jepp! :)

Sulten: Ja, men ikke så mye som tidligere. Føler meg fort veldig stappa og orker ikke å spise så mye av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 25 uker, My!! :strix:

Fin oppdatering :hjerte: Lille My!! :rodmer:

Grattis med 25 uker! :hjerte:

Tusen takk! <3

-----------------------------------------

Tenk at det bare er 3 uker til jeg går inn i 3. trimester...det er sprøtt å tenke på! Syns det går fort her nå altså!! Får nyte hver dag med lillemor i magen. :rodmer:

I morgen er siste arbeidsdag før juleferien! :strix: Så har jeg fri helt til nyttårsaften, da skal jeg bare jobbe til 12. På julaften skal vi til svigerfamilien, og 1. juledag blir hos min familie. I romjulen blir det en tur på fjellet med svigerfamilien, middag med søsknene mine og barna deres, og nyttårsaften hos venner. Gleder meg masse til alt sammen. :danse: I helga blir det å gjøre de siste juleforberedelsene, har også lyst til å få tid til å invitere noen av vennene våre på gløgg og pepperkaker! :tree:

Nå har vi fått den nye senga også, det må være den beste julepresangen jeg har gitt meg selv noen gang! :laugh: Sååå deilig for min såre rygg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Clafoutis

Så deilig med lang juleferie :) Og grattis med den nye senga, god seng og skikkelig søvn er ganske undervurdert, spør du meg (og spesielt når man er gravid)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg merker allerede at jeg sover bedre nå. :)

God jul til alle som leser her inne! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Kan hende jeg tar litt KG-fri nå i jula, mye annet å drive med. ;) Ønsker alle en super julefeiring og et godt nytt år! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg merker allerede at jeg sover bedre nå. :)

God jul til alle som leser her inne! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Kan hende jeg tar litt KG-fri nå i jula, mye annet å drive med. ;) Ønsker alle en super julefeiring og et godt nytt år! :nissevink:

God jul! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...