Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!

My84

Anbefalte innlegg

Åh, gleder meg max til å ha lillebaby ved siden av meg i senga om morgenen :hjerte: Det tror jeg alle gjør, og noe av det som er mest kos kanskje :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, gleder meg max til å ha lillebaby ved siden av meg i senga om morgenen :hjerte: Det tror jeg alle gjør, og noe av det som er mest kos kanskje :rodmer:

Jaaa, tenk så herlig å våkne av babypludring da. :rodmer: Eller vræling. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Å, det er koselig det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så langt inn i drømmeland at jeg våkner som regel ikke før det er nesten vræling :fnise:

Og har alltid lillegutt over i min seng de siste timene om morran. Typisk etter kl 7 når samboer har gått på jobb. Er vel mest for min egen skyld. Morra babykos :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå som jeg gleder meg. :rodmer:

Var på barselbesøk igår hos et vennepar som har fått en liten jente på rett under 3 kg. Kjempesøt, og så utrolig bitteliten!! :babyjente: Ville ikke gi henne fra meg når jeg skulle gå nesten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit: Jeg kom inn på en gammel side av dagboka de. Aner ikke hvorfor! Hmmm....

Angående dobbeltseng. Gå for den største. Vi har 160 og det kommer til å bli trangt når lillegull blir litt større og har behov for å sove i senga med oss ved mareritt/sykdom/etc (mao, særdeles lite søvn på mor og far). Neste gang vi kjøper seng så blir det 180, selv om den også vil fylle store deler av soverommet :) Du har sikkert kjøpt nå, men tenkte jeg kunne tipse likevel :)

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyntestøv: det ble 180 på oss. ;) Senga er bestilt og kommer rett over nyttår tror jeg. Det blir en gledens dag for ryggen min. :ler:

-----------------------

Tenk idag er jeg 24 uker på vei! :strix: Mange babyer overlever om de blir født nå. ganske utrolig. Men Lille My må holde seg i magen noen måneder til. ;)

Begynner for alvor å føle meg gravid nå, for å si det sånn. :fnise: Nå har jeg kynnere ganske ofte, de er bare litt ubehagelige så det plager meg ikke. Det som er kjedelig er at jeg har fått bekkenløsning, tror jeg. Foreløpig er det ikke veldig vondt, men jeg kjenner at jeg må bevege meg litt roligere og forsiktigere for at det ikke skal gjøre vondt. Det er sikkert veldig vanlig å ha det sånn i graviditeten så jeg får bare venne meg til det. ;) Hvis det blir verre skal jeg selvfølgelig oppsøke lege. Jeg syns egentlig det er mest vondt om natta når jeg ligger i senga, og spesielt når jeg skal snu meg. Så det må jeg gjøre kjeeempeforsiktig. :ler: Det hjelper å bli knadd litt i korsryggen av samboer da, han er blitt min private massør. ;)

Ellers er formen fin og det er masse liv i magen. :rodmer: Skal få lagt ut et magebilde snart, nå begynner den å bli ganske stor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så kjedelig med begynnende bekkenløsning, jeg slapp heldigvis billig unna med bare litt smerter mot slutten, men kjenner mange som har slitt mye med det.. Det er nok lurt å ta det på alvor med en gang før det utvikler seg mer, i hvert fall! Gleder meg til å se nytt magebilde :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med 24 uker. :danse:

Og bekkenløsning, noe dritt! Men, om du er nøye så kan det hende det ikke blir så ille. Er en stund siden jeg kjente det første gang og siden har jeg vært obs på alt jeg gjør og overdriver ikke bevegelsene. For når det har vært virkelig ille så sitter jeg bare å hyler for blir så fustrert når noe gjør vondt og ikke fungerer som det skal. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: 24 uker, My! Grattis!!

Gpd bedring med bekkenløsning! Ta ting i ditt tempo, det kommer ikke til å bli lettere fra der du er nå :hjerte: Ta vare på kroppen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenløsning hos deg også, ja... Kjedelig. Det beste rådet jeg fikk fra manuellterapauten var: Aksepter at du har det, det blir ikke bedre, ta det med ro og la smertene styre hva du kan gøre og ikke gjøre... Og pass på søvnen din, du skal tross alt lade opp til fødselen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips og oppmuntringer, snille jentene. :hjerte: Jeg skal ta opp det med bekkenløsningen hos jordmor til uka. :Nikke:

I går var vi på Peppes og på kino med et vennepar som har termin 1 uke før oss! :biggrin: Vi så Hobbiten i 3D, og jeg likte den godt jeg. :) Mye action og spenning, og i akkurat samme stil som Ringenes Herre-filmene. Hadde skikkelig urolige ben og litt vondt i korsryggen under filmen, så satt og vred meg som en mark i stolen. :fnise:

Idag har jeg og samboer fri! :hoppendeglad: Skal vie dagen til julegaveshopping og litt innkjøp til leiligheten. Nå er endelig oppussingen/ombyggingen her ferdig, herlig! :nigo: Resten av helgen blir det rydding, vasking og forhåpentligvis litt tid til julepynting! :danse:

Her er dagens mage. :)

post-46875-0-19350300-1355483010_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens mage er nydelig! Høres ut som en fantastisk helg å se frem til, men pass på deg selv nå da ;)

Åh, jeg vil også se Hobbiten, men tror 3 timer i en stol uten å gå på do (strider mot mine kino-prinsipper :ler: ), tror jeg går innmari dårlig. Godt å høre at du syns den er bra!

Nei veitu, jeg skal drite i de prinsippene og se den i romjula jeg, tenker jeg! Klarer ikke la være!

Misunner deg alvorlig mye som er ferdig med oppussing!!

Her mangler vi plutselig lufttrykkspistol for å feste listene i helgen. Og pappa kommer for å strekke nye strømkabler på manag.. Uffeh *argh* :jolie:

Ha en deilig fredag, My! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage My! :hjerte:

Tenker jeg inviterer kjæresten med på Hobbiten på tirsdag. Har ikke sett noen av de filmene så kan bli spennende. :)

Ønsker deg en fortreffelig helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...