Gjest Raggy Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Jag hadde ingen endringer å gjøre når selvangivelsen skulle sendes inn derfor gjorde jeg ingenting. Er det ikke slik at jeg ikke behøver å levere selvangivelsen når det ikke er endringer? jeg går på AAP. Var inne på altinn i dag for å sjekke oppgjøret men der sto det ingenting om det foreløpig. Kun en melding om at selvangivelsen ikke var levert. Er det slik at jeg får beskjed om oppgjør på altinn etterhvert eller vil det bli surr siden jeg ikke har levert selvangivelsen? Jeg leverte når jeg var inne på altinn i dag. Mvh spørsmålstegnet
Antlers Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Du trenger ikke levere om du ikke har endringer. Du får beskjed om oppgjør på altinn. Det var bare e-aktører som fikk tilgang litt tidligere. For oss andre er det tilgjengelig først fra 25. Juni, men man kan også være en av dem som får oppgjøret senere. Dette året gjør de det visstnok litt annerledes, slik at det blir løpende oppgjør istedenfor faste datoer som det har vært tidligere.
Gjest Raggy Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Du trenger ikke levere om du ikke har endringer. Du får beskjed om oppgjør på altinn. Det var bare e-aktører som fikk tilgang litt tidligere. For oss andre er det tilgjengelig først fra 25. Juni, men man kan også være en av dem som får oppgjøret senere. Dette året gjør de det visstnok litt annerledes, slik at det blir løpende oppgjør istedenfor faste datoer som det har vært tidligere. Jamen da var det slik jeg trodde da, takk for svar endringene i forhold til når man får evt utbetalinger har jeg fått med meg, tror jeg har oversikt, ble bare plutselig litt usikker i sta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå