Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som regel i stand til å tyde det jeg drømmer, men jeg står nå litt fast:

Jeg har en baby, og er på vei til et eller annet. Babyen er hjemme, og jeg bestemmer meg for å dra hjem fordi babyen må ha mat. Når jeg kommer hjem ligger babyen i stekovnen. Stekovnen står ikke på, bare litt på svak varme. Babyen ligger der, men har skiftet form og ser ut som en bolle/et brød. Jeg tar babyen ut, klapper han på ryggen, og han ser plutselig ut som en baby. Rester av brød/bolle faller av han, og han spiser det og syns det er godt. Så setter jeg han i en barnestol og lager babymat han skal få.

Jeg har drømt mye om guttebabyer siste halvåret, i forskjellige settinger. Jeg er veldig opptatt av drømmer, jeg opplever å ofte være sanndrømt, men jeg sliter med å forstå hva akkurat denne drømmen betyr, og om det kan sees i sammenheng med de andre drømmene jeg har om guttebabier. Noen som kan noe om dette, som kan gi meg noen tolkninger?

Anonym poster: 7e8936ed71c9080b26c5f03ad347cb0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha bolle i ovnen :fnise:

Har du tatt en test da?

Anonym poster: c9363d0226a008b5e5121683bc7f5f16

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på 1 år og er heller ikke i et forhold ;)

Skrevet

Jeg tenker også bolle i ovnen. Kanskje en forutanselse?

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å bli gravid med en gutt sikkert :jepp:

Anonym poster: e2ec0d741b228a30ab2a28435f8c339b

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, er det dette denne drømmen betyr? Jeg vet at babyer kan ha mange forskjellige betydninger, det var dette med ovnen og at ungen så ut som en bolle/et brød. Jæiks.

Finnes det flere mulige tolkninger?

Skrevet

Seriøst, er det dette denne drømmen betyr? Jeg vet at babyer kan ha mange forskjellige betydninger, det var dette med ovnen og at ungen så ut som en bolle/et brød. Jæiks.

Finnes det flere mulige tolkninger?

Tolkninger er jo alltid subjektive, men brød kan jo ha noe med grunnleggende behov å gjøre. At du drømmer om en sulten baby kan jo overføres til at det er en del av deg som trenger mer omsorg, omtanke, "mat - som brød", altså at det er et grunnleggende behov hos deg som ikke får nok næring. Siden det er snakk om en baby kan det vel også dreie seg om din avhengighet av andre ...

Bare noen tanker fra en sjel som drømmer altfor mye noen ganger! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet at babyer kan symbolisere ny start eller en del av deg selv. Det kan være en del av deg selv som er neglisjert, trenger omsorg, eller det bare representerer barnet i deg. Men det er dette med ovnen og at barnet er formet som bakst som er interessant her. Hadde stekovnen stått på og barnet var død, hadde det hatt en helt annen betydning. Men det er dette med at barnet så ut som bakst og at den lå i ovnen som gjør at jeg også tenker bolle i ovnen, den er egentlig ganske åpenbar. Kanskje noe som vil skje i nær fremtid :)

Skrevet

Enig i at det kan være at du trenger kjærlighet, det at du mater en baby kan være tegn på det (babyen representerer deg selv). Vi består jo alle av en maskulin og en feminin side, kanskje den maskuline delen av deg trenger næring. Jeg henger meg fortsatt opp i denne ovnen og bolla dog :ler:

Gjest Candy Pie
Skrevet (endret)

Kanskje noen i familien din eller en nær venn er gravid ? Eller kanskje du har et ønske om å få en unge ?

Eller noe...artig drøm forresten. Hadde jeg kommet hjem og funnet en baby formet som et brød i stekeovnen så hadde jeg begynt å lure

Endret av Candy Pie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...