AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Jeg er nokså fersk som jogger. Løper ikke så veldig langt sammenhengende enda, men er jo ute en times tid når jeg først trener. Jeg synes det er lenge uten drikke! I tillegg har jeg med meg mobil for å høre på musikk og nøkler til leiligheten. Har sett at noen har sånne rumpetasker med små drikkeflasker. Det ser veldig praktisk ut, men tror jeg vil føle meg litt dum når jeg trasker rundt i byen, åpenbart ikke særlig veltrent, med en sånn en? De eneste jeg har sett med sånne er folk jeg innbiller meg er maratonløpere, i hvert fall en god del mer veltrent enn meg! :gjeiper: Hva gjør dere? Anonym poster: d26fa36b5a5bbc903c506197bd8716c4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Enten legger jeg igjen flaska en plass i skogen, eller så jogger jeg med den. Anonym poster: fa68db5ade46036e0a54cc473b434b00
Gjest Candy Pie Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Jeg tar aldri med meg noe. Bare mobil som jeg har i lomma. Jeg drikker ikke så veldig mye, så er ikke noe problem. Er som regel bare borte 1-2 timer om jeg går i skogen, det overlever jeg ( går / jogger alltid på kvelden)
Gjest Isberg Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Jeg kreperer omtrent uten vann. Så en stooor vannflaske blir alltid med på joggetur! Pleier ikke å ha med meg mobil, men en sånn lommesak til å feste på armen (jeg er så flink til å forklare!) ser lur ut.
Athene Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Jeg er flink til å drikke gjennom dagen, så løper jeg under 1,5 time har jeg aldri med meg drikke. Drar jeg ut på langtur, ca 2-3 timer, bruker jeg camelback. Men synes du småflaskene ser for sporty ut ser kanskje camelback veldig ille ut.. Idrettsteori sier at du ikke behøver påfyll av væske dersom du trener under en time. Min oppfatning er at de som behøver dette enten kun har et psykisk behov som kan avvennes, eller at de drikker for lite gjennom dagen. 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Drikker aldri når jeg løper. Orker ikke den skvalpefølelsen vann gir i magen når jeg er fysisk aktiv. Drikker når jeg er ferdig med turen.
FantasDick Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har ikke med meg noenting når jeg løper, men om jeg hadde trengt det hadde jeg nok hatt belte med flasker.
Dragonfly84 Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Jeg har et belte med fire småflasker og noen rom til nøkler, ipod, kleenex osv. Er kjempefornøyd med det! Jeg er absolutt ingen maratonløper, men jeg gidder ikke å være tørst en times tid når jeg kan slippe.
Casall Skrevet 31. juli 2012 #10 Skrevet 31. juli 2012 Jeg drikker når jeg kommer hjem fordi jeg ikke gidder å drasse på drikkeflaska..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå