Gjest villrev Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 (endret) Har fått tilbud om en jobb som starter til høsten, men er usikker på om jeg skal ta den. Er nemlig ikke helt frisk, og tror det kan være litt for slitsomt for meg å jobbe der. Jobben er litt fysisk og jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å takle det. Men den varer bare noen måneder, og er ganske godt betalt, og er egentlig perfekt for meg ellers. Det kan hende jeg blir bedre i løpet av sommeren, men det vet jeg jo ikke. Blir jo veldig dumt om jeg begynner der, men må slutte etter en kort stund fordi jeg ikke klarer det, blir det ikke? :/ Hva burde jeg gjøre? Heller mot å ikke ta den nå. Men da er det sykt kjipt om jeg blir bedre i løpet av sommeren,.. Endret 23. juni 2012 av villrev
t0nje Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Ta den! Penger er penger og bare gjør ditt beste og skulle det være for slitsomt er det jo bare å si ifra til sjefen
Lucid Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Ta den! Blir du i værre form når høsten kommer, så kan du bare gi den videre. Det er alltid noen som trenger arbeid, så det skal ikke være noe problem for arbeidsgiver å finne noen andre. Det går også den andre veien, hvis du er i kjempebra form på høsten, men har sagt i fra deg jobben så kommer du til å angre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå