Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi har fått ett godt tilbud om opphold i Vilnius senere i sommer og driver nå å vurderer om vi skal slå til eller ikke.

Er det noen som har vært der og kan anbefale plassen?

Endret av TheSgirl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er et ok sted, ikke så mye spennende å se på der.

Men veldig mange gode shoppingsmuligheter med store shoppingsentre - rimeligere en hjemme...

Også mange gode spabehandlinger der, billig :)

Skrevet

Hvordan er det sprækmessig,prater de godt engelsk der så man får gjort seg forstått,eller bør man lære seg noen fraser før man drar ned?

Spa og shopping er jo ikke bare bare,så tror ikke det blir dummen det der ;)

Skrevet

den yngre generasjon 25(?) og nedover prater bra engelsk. De eldre er det så som så med Tror ikke alle har hatt engelsk på skolen for å si det sånn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke enig i at det er lite å se i Vilnius. Mye flott arkitektur, spesielt kirker. Av utflukter vil jeg anbefale Trakai-slottet.

Anonym poster: 9e700c577457bad0c26115f17033b324

Skrevet

Ja er nok mer enn nok av fin artitektur å se der nede. Og har funnet en side som anbefalte diverse museum og slikt også. Virker egentlig som en interessant by,er bare redd min kjære ikke vil føle det samme da han heller vil ha sol og strand og party :P Men vi får vel ta to turer da :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har fått ett godt tilbud om opphold i Vilnius senere i sommer og driver nå å vurderer om vi skal slå til eller ikke.

Er det noen som har vært der og kan anbefale plassen?

Hei

Vilnius er en utrolig fin by. Har akkurat kommet hjem fra en langweekend med kjæresten. Gode restauranter, mye å oppleve, shopping, spa og mye varmere enn i Norge. Jeg booket turen vår gjennom et reisebyrå www.nbtours.com. De ordnet alt med transport, hotell, restauranter og ting å gjøre. Og det ble billigere enn å booke det selv.

Tror nok kjæresten din vil like seg der

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en veldig fin by. Min favoritt blant hovedstedene i Baltikum.

Anonym poster: c554d0669a23321a8cde9f14f73695c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...