pinar Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Jeg har veldig lyst på en slik ferie, men finner lite informasjon på nett. Noen som har erfaringer? Helst utland. (jeg skriver fra mobil med knust display nå, derfor litt kort innlegg og mulige skrivefeil).
Kine28 Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 På nomaden.no kan du søke på ferier etter tema (bl.a. yoga og meditasjon).
2shy Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Jeg henger meg på denne, kunne også tenkt meg noe sånt. Jeg vet at det finnes Ayurverdisk senter i India som driver med dette, men jeg kunne tenkt meg noe litt nærmere
pinar Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2012 India høres spennende ut! Så på nomaden, men fant ikke noe :/ fant kun bøker. Må sikkert se bedre etter.
2shy Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Jeg så på google at det finnes et senter i NIssedal i Telemark (av alle steder). Det finnes også i Italia og sikkert flere steder rundt omkring. Det kommer litt an på hva du egentlig vil ha ut av det, meditasjon/yoga og fullstendig inn i akkurat det, eller om du vil kombinere med sol, varme, og sjø? Senteret i Nissedal er visst slik at man skal hjelpe til på senteret også, for å lære seg å ha fullstendig tilstedeværelse i det man gjør. Jeg kunne tenkt meg å vært i buddhist-tempel en stund og bare vært åndelig og fått avstand til alt det materielle
pinar Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2012 Ja litt det samme tenker jeg har du linker?
2shy Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Ja litt det samme tenker jeg har du linker? Yogaferie Nissedal: l http://yogakurs.no/yogaferie.html Ser dog at kurs 1 startet i helgen :/ Aktører som arrangerer yogaferie: Norge: www.yogakurs.no, www.stillhet.no, www.yoga.no, www.lifetravel.no Italia: www.lifetravel.no Egypt: www.yoga.caiila.com Over hele verden: www.yogaholidays.net
2shy Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Vet du, jeg er så glad for at du starta denne tråden, for dette skal jeg virkelig gjøre ved første mulighet
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #10 Skrevet 24. juni 2012 Turistforeningen Anonym poster: f2d12ff92451ea50daa3fa633e714e6e
pinar Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2012 Ja ikke sant! Jeg var i Brasil en gang, og bodde i en liten by i skogen hvor det var mye yoga. Kjempe herlig! Og har alltid hatt lyst til å gjøre noe lignende, men aldri kommet så langt at jeg faktisk har undersøkt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå