Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker at dere skal bli mere kjent med meg og mitt,fyr !!!

Sikkert moen som sitter og føler at ikke vet noe om hverandre her inne og det haddt jo vært trivelig om vi viste litt om noen i alle fall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fyr løs skulle det stå ;)

• Liker 1
Gjest finurlig
Skrevet

Tja, hvorfor ikke?

Hvor gammel er du?

Skrevet

Er du spesielt glad i katter eller en nicket ditt tilfeldig? :)

Skrevet

Ja ikke sant :) Nå er det sånn at jeg er inne så og si hver dag. Kjenner bare igjen noen av "navnene " dere bruker men vet ikke så mye om dere . Helt greit det men ønsker i alle fall at dere kan spørre meg om det er noe dere lurer på :) jeg kan ikke sitte her og lure på ting om dere uten og gi noe av meg selv. Om man faktisk spør i en tråd om "hvor gammel er du" blir det ofte tatt som litt spydig,mens i denne tråden er det bare positivt ..... skjønner der hvor jeg vil? ;)

Jeg er 42 år :)

Skrevet

Er du spesielt glad i katter eller en nicket ditt tilfeldig? :)

Ikke spesielt glad i katter nei ;) Men vennene mine kaller meg Pus eller katta,vært sånn siden Barneskolen :) og da ble det bare sånn. Og da det var andre brukere som hadde de navnene måtte jeg bare ta noe annet :)

Åpne gjerne for at jeg kan spørre om noe tilbake :)

Skrevet

Spørr ivei om du vil :)

Har du førerkort og itilfelle,klarte du oppkjøringen ved første forsøk? (Egentlig ganske morro og spørre totalt fremmede om masse forskjellig spm :))

Skrevet

Spørr ivei om du vil :)

Har du førerkort og itilfelle,klarte du oppkjøringen ved første forsøk? (Egentlig ganske morro og spørre totalt fremmede om masse forskjellig spm :))

Ja har fører kort,tok det sent (28 år )

Da var jeg gravid og måtte bare ha bil for og komme meg litt rundt :)

Klarte teori og fører prøven ved 1. forsøk ,noe jeg er stolt over ennå når jeg tenker meg om.

TheSgirl : har du vært medlem av KG lenge? og er du innom her daglig ?

Skrevet

Hvor mange eggeglass har du?

Tror jeg har 8 men de blir ikke brukt ofte :) godt meg egg men jeg spiser ofte ikke før jeg er akutt sulten og da tar det for lang tid og vente på eggene :)

Skrevet

Heter du katharina siden de kaller deg katta?

Skrevet

Hvorfor liker du ikke katter? De er jo dritkule!

Skrevet

TheSgirl : har du vært medlem av KG lenge? og er du innom her daglig ?

Skrevet

Heter du katharina siden de kaller deg katta?

Ktahrine ja :)

Gjest finurlig
Skrevet

Ktahrine ja :)

Hei Kathrine :) Hvordan fant du kg?

Skrevet

Hvorfor liker du ikke katter? De er jo dritku

e

/quo

Har katter selv,men er ikke min favoritt akkurat :) De trenger meg bare da de vil og det er ikke nok i min verden :) Men helt greit og ha de tuslende her da :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang blitt forelsket i en gutt/mann du vet at ikke er bra for deg, men ikke klart å holde deg unna? :popcorn:

Anonym poster: 7ddda828a0b0c525c56ea046a0238dff

Skrevet

Har katter selv,men er ikke min favoritt akkurat :) De trenger meg bare da de vil og det er ikke nok i min verden :) Men helt greit og ha de tuslende her da :)

Du liker ikke katter, men HAR katter? :klo:

Du gjør noe rart når du quoter forresten.

• Liker 1
Skrevet

Hei Kathrine :) Hvordan fant du kg?

Fant dere helt tilfeldig,var litt ute etter og bli kjent med nye mennesker. Men var jo ikke sånn dette funket,men morro og skravle med folk også da :) Er så mange folk med her så vanskelig og bli kjent liksom :)

Skrevet

Har du noen gang blitt forelsket i en gutt/mann du vet at ikke er bra for deg, men ikke klart å holde deg unna? :popcorn:

Anonym poster: 7ddda828a0b0c525c56ea046a0238dff

Ja mange ganger,tror jeg kan si att jeg har vært mere sammen med alle typer gutter jeg :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...