Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å handle litt på ebay..

Men jeg vet ikke om det egentlig er trygt? MÅ jeg registrere meg? Jeg ser at jeg må skrive inn min andresse og mitt navn - og jeg synes det er ubehagelig på nettet. Jeg vet jo aldri om ebay plutselig blir hacket og så er mine detaljer på avveie. :sukk: Litt nervøs for nettshopping gitt..Men det er et par ting på ligger på ebay som jeg kunne tenkt meg å kjøpe.

Jeg må vel også ha paypal da? Er det trygt?

Anonym poster: 86d67bc4321949b50abdd37613b72b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ebay og paypal er trygt ja! Det må de, og det har de tatt seriøst. De har også noe greier om at hvis du blir svindla, så hjelper de deg (Har aldri skjedd med meg før da, men det står noe info om det der inne en plass).

Og hvis det er en bruker som driver å svindler folk, så blir de fjerna av ebay med en gang. De tar sånne ting veldig seriøst.

Når du går inn på en "butikk" på ebay så kan du lese tilbakemeldinger fra andre mennesker og se ratingen til butikken. Er den 98+ pleier jeg å stole på de. Finner du en butikk som har mye lavere rating så bør du holde deg unna. Men les hva andre har skrevet i tilbakemeldingene, så du får et lite innblikk i hvordan det er med produkt-kvalitet, shipping-tid og sånt!

Så kan du jo holde deg til de mest populære butikkene (kan hende du finner en oversikt over anbefalte butikker hvis du googler det) til å starte med, så skal det være ganske trygt:)

Eller så kan jo noen av oss her inne kanskje anbefale deg butikker vi er fornøyd med? Jeg vet ikke helt hva du ønsker å bestille..?

Så kjør på:) Masse billig og gøy der inne!!

Endret av hermoine
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar og ja jeg har så lyst, men jeg er så redd for at noen tar å hacker ebay og stjeler alle adresser og slik info derifra.. :P

Skrevet

Takk for svar og ja jeg har så lyst, men jeg er så redd for at noen tar å hacker ebay og stjeler alle adresser og slik info derifra.. :P

det skal nok ganske mye til for at det skjer:) ebay og paypal er nok like trygg som nettbanken din!

Gjest Armule
Skrevet

Da bør du også være redd for at noen hacker banken din og stjeler all info og kreditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...