AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Er så lei av sminke som ikke dekker eller sitter skikkelig, vurderer og prøve J.I, er det noen som kan uttale seg om denne? Anonym poster: 187242998540cd4d8f387d413e2375a4
terri Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 http://www.klikk.no/mote/detnye/article755033.ece Har desverre ikke erfaring selv
Honesty Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Den flytende fra JI dekker like lite som en farget dagkrem, så dersom du vil ha dekkevne, bør du lete andre steder. Jeg har den pressede foundationen derfra, og bruker den noen ganger, men den har ikke vanvittig god dekkevne; heller medium. Jeg liker den fordi den sitter så godt og ser naturlig ut på huden.
(-:Aerius:-) Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 okey takk, det var en nyttig opplysning, holdt på å bestille den...
OPIgirl Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Den flytende fra JI dekker like lite som en farget dagkrem, så dersom du vil ha dekkevne, bør du lete andre steder. Jeg har den pressede foundationen derfra, og bruker den noen ganger, men den har ikke vanvittig god dekkevne; heller medium. Jeg liker den fordi den sitter så godt og ser naturlig ut på huden. Jeg synes JI sin flytende foundation dekker bedre enn den fargede dagkremen. Hvis du vil ha full dekkevne, påfør 2-3 lag.
Lotta1 Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 Den flytende var helt elendig, syns jeg. Ga bare fukt og dekket ikke noe. Den pressede er ok, men egentlig bare som et supplement til andre merker.
Honesty Skrevet 25. juni 2012 #8 Skrevet 25. juni 2012 Jeg synes JI sin flytende foundation dekker bedre enn den fargede dagkremen. Hvis du vil ha full dekkevne, påfør 2-3 lag. Jeg har ikke prøvd den fargede dagkremen fra JI, så jeg kan ikke uttale meg. Men blir det ikke fryktelig klissete dersom du påfører mange lag med den flytende? Jeg likte heller ikke at den etterlot en litt klissete overflate, men folk er forskjellige på det feltet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå