Gå til innhold

Maggie Sottero kjoler. Utleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen vet om Kristins brudesalong på Lillestrøm leier ut MS kjoler? Eller om det evt. finnes en annen salong i østlandsområdet hvor 2004-modellene leies ut? ....eller om de er å få kjøpt andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror kanskje att kristins leier ut ms kjoler...Ring de å hør :D

Skrevet

Jeg har bestillt ms kjole (2004-modell) fra usa (internett). Fant drømmekjolen i en butikk hvor det ville koste 15000 å kjøpe den og 7200 å leie den. Men nå som jeg heller kjøper den fra usa (bridesave.com) så koster den meg ca 8000 kr og da er det inkludert frakt, moms og toll. Jeg hadde aldri gjort dersom jeg ikke var sikker på at jeg passet den kjolen, at størrelse og farge var riktig.

Skrevet

I brudesalongen hvor jeg kjøpte min MS kjole, sa de at det ikke var lov å leie ut Maggie Sottero-kjoler.

Skrevet
I brudesalongen hvor jeg kjøpte min MS kjole' date=' sa de at det ikke var lov å leie ut Maggie Sottero-kjoler.[/quote']

hm, det kan ikke stemme. Kjolen jeg prøvde og egentlig skulle leie var ihvertfall til utleie (jeg skrev leiekontrakt). Jeg prøvde også flere andre ms kjoler (for å leie) og en venninne av meg som skal gifte seg tre uker etter meg skal også leie ms-kjole.

Skrevet

Takk for svar! Jeanine: Hvor på nettet fant du kjolen? På hjemmesiden til MS står det at de ikke selger over nettet, og at de ikke anbefaler å kjøpe disse kjolene på nettet heller iom. at det finnes en del kopier. Gikk det greit å bestille for din del? Hvor lang tid tok det å få den?

Skrevet
Jeanine: Hvor på nettet fant du kjolen? På hjemmesiden til MS står det at de ikke selger over nettet' date=' og at de ikke anbefaler å kjøpe disse kjolene på nettet heller iom. at det finnes en del kopier. [/quote']

www.bridesave.com

www.ebay.com

;) jeg skal også bestille...

Skrevet

Hmmm, veldig rart. Det var eieren av brudesalongen som sa dette. Hun sa også at det var noen butikker som allikevel leide ut (bl.a. en butikk hun visste om, men de ble tatt og fikk ikke fortsette).

Skrevet

Jeg bestilte fra www.bridesave.com. De har leveringstid på ca fire måneder. Jeg gifter meg i august og dersom det ikke blir forsinkelser på kjolen så får jeg den i slutten av mai. Jeg har ingen betenkeligheter med å bestille fra dem, de virker å være veldig seriøse. Men som sagt så er det lurt å finne kjolen i Norge først slik at du får prøvd den.

Skrevet

Jeg har kjøpt min MS kjole hos Kristin's Brudesalong, og de sa til meg at de ikke fikk lov av "designer" å leie ut disse kjolene!

penelene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...