andpand Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 For 3-7 år siden gikk det en serie på tv2. Handlingen foregikk for det meste i en liten småby sør i USA. Første episode startet med at yngste sønnen flyttet hjem til denne småbyen etter å ha bodd i en stor by en lengre tid. Hjemme i småbyen bor foreldrene hans. Faren er borgemester(dør av hjerteinfarkt). Broren en gift og venter barn (kona dør senere under/etter fødsel). Disse brødrene er ikke så veldig "fan" av hverandre. Så angripes USA av atombomber elns, og DC er "borte" (alle viktige byer angripes) presidenten dør og landet blir lovløs. Deretter er det alle for seg selv, det finnes ikke militære osv. Like før/etter angrepene har startet flytter det en afroamerikansk familie til småbyen, faren har en bombe av noe slag i skuret i hagen, og han har masse tekniske greier i et hemmelig rom i kjelleren. Helt på slutten av serien blir de "reddet" av militæret som akkurat rekker å stoppe en kamp mellom denne småbyen og en annen. Husker også noe om at de måtte reise til et forlatt sykehus og prøve å finne medisiner, det er mange bandidoser over alt så de har med seg våpen.De må også drive med byttehandel mellom byer. I butikken jobber det en gutt med krøller som alltid går med lue, han blir vel etterhvert sammen med den peneste jenta i byen. Det er også et gassangrep, slik at de må teipe alle dører og vinduer. Har lurt lenge på hva i alle dager det er jeg har sett, om det er en serie eller en film. Men har samtidlig så mange minner fra dette at det virker umulig. Det er en mulighet at jeg har blandet inn flere serier og filmer i hverandre, men husker at det ikke var noe "utenomjordisk" med dette. Takker for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Mener du hvilken? Anonym poster: 73b420fa93c4f083f895c1e1128a3c27 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Tok meg 10sek å google utifra opplysningene dine. Hvorfor gjorde du det ikke selv? Jericho Anonym poster: 73b420fa93c4f083f895c1e1128a3c27
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Tok meg 10sek å google utifra opplysningene dine. Hvorfor gjorde du det ikke selv? Jericho Anonym poster: 73b420fa93c4f083f895c1e1128a3c27 Kvinnfolk er late dyr. Anonym poster: b0167f45985c16b3206ca33213b99e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå