Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! For litt siden traff jeg en gutt via flere felles gode venner, vi fant tonen og tilbrakte både natten og endel av dagen etter sammen. Skravla gikk og vi klikket veldig godt sosialt, etter hva jeg opplevde ihvetfall. Sexen var det heller ikke noe å si på. Han la meg siden til på facebook og vi har snakket noe der i etterkant. Siden vi som sagt har flere gode felles venner, tok jeg en snakk med en av bestekompisene hans, som jeg også er god venn med. Han kunne fortelle meg at etter hva han opplevde trivdes vedkommende like godt i mitt selskap som det jeg gjorde i hans. Han la også til at vedkommende ikke hadde for vane å "hoppe til køys" med en ny en hver helg og at han var ganske sjenert.... Problemet nå er det at jeg gjerne vil bli bedre kjent med han, for å finne ut om det i det heletatt er noe der.

Den siste meldingene vi vekslet på facebook var det jeg som skrev, der var det også ett spørsmål, noe som i utgangspunktet gjør det veldig naturlig å svare på meldingen. På den andre siden vet jeg selv hvor utrolig enkelt det er å glemme å svare på ei mld på facebook. Jeg glemmer det ofte selv, uansett hvor mye eller lite intressert jeg er i personen jeg snakker med. Nå kommer spørsmålet, blir det "teit" av meg å sende en mld til? siden jeg ikke fikk svar på den forrige? I den mld vil jeg da helt enkelt bare spørre om vi skal finne på noe ta en kaffe, se en film eller noe i den rettningen. Siden jeg fra før av vet at vedkommende er sjenerte, tenker jeg at det kanskje er jeg som må ta steget, eller..?

Anonym poster: 6495449be91b72c4fa649c4b33ce37e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den som intet våger intet vinner

• Liker 2
Gjest villrev
Skrevet

du taper ikke noe på å gjøre det. :) (Men hvis han ikke svarer igjen, bør du kanskje ta hintet. )

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst; Gratulerer med boy toy! Heldiggris :)

Hvor lenge siden er det du sendte den forrige meldingen? Om det var i dag (/fredag), syns jeg du kan vente minst enda en dag.

Om ikke, spør om noe helt uavhengig den forrige mld, som f. eks. det du foreslår her i tråden :)

Svarer han ikke der, ikke ta kontakt med han før han gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...