Gå til innhold

bruremarsj

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Vi lurte på å bruke Jan Magne Førde sin "Bruremarsj" som utgangssalme, men kan ikke finne den på nettet. kan noen hjelpe meg?

Gjest Anonymous
Skrevet

glømte å spørre om den i det hele tatt kan brukes eller er mer ment som på fredag den 24?

Skrevet

Den vart skriven for mange år sidan, og ikkje til 24.mai 2002, så den kan de fint bruka.

Har du tilgong til eit bibiotek, spesielt med musikkavdeling, kan det hende dei har notar på den der, og kanskje tilogmed CD?

Ellers så er det ein del kor som syng den (har sjølv sunge den i skulekor), så viss du kjenner eit kor kan du jo spørje dei.

Eller du kan spore han opp (t.d. via Opplysningen) og ringe/skrive og spørje?

Lukke til!12

Skrevet

Hei.

Vi skal også bruke "Bruremarsj" av Jan Magne Førde som utgangsmarsj...den er nydelig. Har lett mye på nettet jeg også, uten hell. Men jeg vet den finnes på Brazz Brothers album "Norwegian Air" fra 1992 (?)Ellers kan man jo kontakte et korps på hjemstedet ditt, kanskje de har noter... icon_wink.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ta direkte kontakt med Jan Magne Førde- han bor i Trondheim, og så sender han noter til deg. Han har skrevet noter for orgel på marsjen. Ekstra flott blir det dersom du hyrer en trompet til å spille sammen med orgelet. Det gjorde vi icon_eek.gif)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...