Gå til innhold

Kor mykje trenar du?

Gjest Seleena

Kor mykje trenar du?  

1. 1. Kor mykje trenar du?

• 1-2 dagar i veka
      11
    • 3-5 gangar i veka
      26
    • Alle dagar unntatt søndag/Kvar dag
      3
    • Nokre dagar i veka + fleir gongar til dagen
      0
    • Alle dagar i veka + fleir gongar til dagen
      0
    • Eg trenar når nokon drar meg med
      1
    • Aldri
      6

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena

Eg trenar 3 dagar i veka - 4 timar til saman. Det syntest eg er frykteleg lite og skal auke timane om nokre veker, når eg får treningsapparatet i hus. Gledar meg ! (Eg er ein av dei som ikkje har råd til treningssenter....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seleena

Oi.....den overskrifta skulle ikkje vere sånn ! Det skulle vore eit alternativ + "aldri"

MOOODERATORR ! :ler:

Kan du fjerne overskrifta og ha den som eit alternativ + "aldri"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler ett alternativ for oss som ikke trener i det hele tatt da' date=' har gitt helt opp jeg... :roll:[/quote']

Ja, det savner jeg også. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt opp og ned, men minst 4 dager i uka.

Trent hver dag denne uka, men får seff ikke tid til det i lengden. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangler ett alternativ for oss som ikke trener i det hele tatt da, har gitt helt opp jeg... :roll:

Trener ikke jeg heller, men snart får vi romaskin i hus.. Da skal jeg ro til jeg ser mannen med hjåen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ethereal

Når jeg befinner meg i gamlelandet, trener jeg en god del. I vinterhalvåret trener jeg 4-5 g/uke, styrke og div. utholdenhet (aerobic osv) på studio. Den lyse årstiden befinner jeg meg stort sett på terrengsykkelen min, og digger alle slags skogsstier og lysløyper. Da er det sjelden jeg ser en treningssal innenfra, hvis jeg ikke prøver å være flink og trene litt vekter i tillegg, da. Jeg fikk en knekk i ryggen pga for mye sykling, og endte opp hos kiropraktor, ute av stand til å puste. Så jeg har lært...

Dette halvåret bor jeg i Nederland, og selv om jeg har meldt meg inn på et treningsstudio, er ikke iveren like stor. Det er stappfullt, og man må stå i kø for apparatene, så fristelsen er ikke like stor. Men det blir nok trening ca annenhver dag for det, og mer styrke enn det ville blitt hjemme.

Jeg er en rastløs person, og trening har vært en del av livet mitt i mange år nå. Uten blir jeg ei sur og tverr kjerring :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener normalt 3 ganger i uka, i tillegg til lange gåturer i skogen med hundern, på gode dager inkluderer de turene intervalltrening - dvs 1-2 spurter i en lang, slak oppoverbakke.

Forsøkte en gang å trene intervall i den gamle hoppbakken - men gamle hoppbakker er jamen bratte, gitt! :wink:

Mine vanlige treninger er kampsport, som igjen inkluderer spenst, styrke, utholdenhet og hurtighet. Knalltrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...