Gå til innhold

Sorte jeans/bukser i stretch

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt litt sorte jeans med stretch fra bl.a Cubus - og de blir helt utvaskede og grå i vask, selv om jeg vasker dem i 30 grader.

Har prøvd sorte jeans fra Nudie og på BikBok(type helt sorte), men synes de er annerledes i passformen enn mørkblå, og de sitter ikke pent synes jeg.

Noen som har tips? Må være med stretch,ikke bootcut :)

Anonym poster: 4799be27370ebc1f43cdd5ea59eed458

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra Cheap Monday som er helt, helt svart i fargen enda. Har blitt brukt og vasket i ett års tid. Ganske sikker på at det er Tight OD-modellen. :)

Skrevet

Hvordan er størrelsene på cheap monday-buksene?

Mine bik bok-bukser mistet fargen etter to vask,... Digger passformen, men hater fargekvaliteten. (snakker om groupie-buksene)

Skrevet

Hvordan er størrelsene på cheap monday-buksene?

Jeg synes de er ganske normale, men akkurat Tight OD er ganske kraftig i kvaliteten og har derfor ikke så mye stretch, og blir da litt "mindre". Jeg bruker 24/25", men har 26" i Tight OD (kunne kanskje hatt en str. mindre).

Gjest "gjest"
Skrevet

Dere vender buksene på rangen før dere vasker dem ja?

Skrevet

Dere vender buksene på rangen før dere vasker dem ja?

:Nikke:

Jeg har også en svart jeans fra BikBok som er grå. Behandler den på samme måte som den svarte fra Cheap Monday.

Gjest puffy
Skrevet

Acne!!! Husker ikke hva modellen heter, men det er den uten lommer med glidelås bak, de sitter som et skudd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...