Aspera Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Hei! Har et kjapt spørsmål.. Samboer ringte til mobilen min, men det kom opp at nummeret midlertig var stengt etter abonnentens anmodning. Saken er den at det har jeg ikke gjort. Det skal sies at mobilen funket topp i går, og at jeg har kontantkort. Hva har skjedd her, noen som vet? Kan de stenge den fordi det er lenge siden jeg har hatt penger på kortet?
@Maja Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Ring selskapet du har abonnement hos og spørr. Må kanskje låne deg n telefon først, ellers går det vell ann å sende e-post... 1
Aspera Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2012 Joda, ringer nok telefonselskapet i morgen. Det er bare kjipt å vente når jeg er litt ivrig etter å sjekke noen resultater jeg trenger mobilen for å gjøre
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Hvor lenge siden er det du fylte på ringekontoen din? Hvis det går mer enn 9-12 mnd (forskjellig fra operatør til operatør) uten ny påfylling kan de sperre nummeret. Som oftest gir de et hint om det før de sperrer, men ikke alltid. Anonym poster: c6e2f034c5a09d968de8ba58baa9dd79
Aspera Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2012 Haha, da er det sikkert det som har skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå