isklar4 Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Har du en bucket list? Altså en liste med ting du må gjøre eller steder du må besøke i løpet av livet. Kom plutselig til å tenke på at det kunne vært moro å lage seg en slik liste, og sitter og funderer på hva jeg skulle hatt med. Hva ville dere hatt med, eventuelt hva har dere på deres liste? Endret 22. juni 2012 av isklar4
Gjest finurlig Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Reise til Nord-Korea Få meg hund Ta en doktorgrad Reise på ferie til et ukjent sted alene Beherske et fremmedspråk Sy min egen bunad Kjøpe hus Opptre i en musikal Skrive en bok Dette var det jeg kom på i farta
Jellybean78 Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 - Oppleve sann oppriktig kjærlighet,om noe sånnt finns... - Besøke alle kontinenter,med unntak av Antarktis.. - Kjøre Route 66 på en Harley... - Bosette meg i ett annet land på mine gamle dager... - Ha en Basset-Hound en dag....
Zakuro Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 -Reise så mye som overhodet mulig, særlig roadtrip gjennom USA og en tur innom Japan. -Gi ut en bok -Få sort belte i karate -Lære meg Japansk like godt som jeg kan Engelsk -Få minst en mastergrad -Få meg en kookier hound -Møte brevvennen min -Kjøpe hus Det jeg kommer på^^, 1
Sunshower Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 - Hoppe i fallskjerm (alene). - Hoppe i strikk. - Ta MC-lappen og kjøpe meg sykkel. - Kjøre USA på tvers. - Reisemål: Japan, Irland, Skottland, New Zealand og Australia. Det var det jeg kom på i farten
Klips Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Tror jeg er for gammel til å ha en slik liste. Men elsker sånne tråder, så vil følge med. Og tenke meg om.
Maestro Skrevet 22. juni 2012 #7 Skrevet 22. juni 2012 -kjøpe meg en Vespa! Jobber med saken akkuratt nå faktisk -Få meg bolig -reise på Safari i Afrika -besøke russland, cuba, thailand og rio, å bli kjent med dems kulturer -få billappen Tja
She_Leiva Skrevet 22. juni 2012 #8 Skrevet 22. juni 2012 (endret) - Hoppe i fallskjerm. - Ta en høyere utdanning innen for religionshistorie eller musikkvitenskap. - Dirigere ett stort orkester. - Se Liverpool på Anfield imot ManU live. - Ta så mange meningsfulle tatoveringer (for meg) som mulig. - Hive meg inn i en bil med gode venner og dra på roadtrip der vi kjører dit nesen peker, uten plan og mål. - Eie to Dverg Pinchere som skal hete Rupert og Pinchy. - Backpacking i Europa. Reisemål: Jordan, Marokko, Romania, Djerba, Østerrike, Trinidad og Tobago, Cuba og USA. Endret 22. juni 2012 av She_Leiva
TheHairyToothfairy Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 - delta i le mans 24h - delta i gumball 3000 - få gitt ut et album med musikken min - se kosovo i fredstid - kjøre pan american highway fra alska til argentina - bygget mitt eget hus - skaffe en Buick GNX 1987 igjen - fullføre ingeniørgraden min
Gjest Stille vann Skrevet 23. juni 2012 #10 Skrevet 23. juni 2012 - reise til Seattle - reise til New York for å besøke alle bokhandlene der - ta videreutdanning i epilepsi - være LYKKELIG! 1
Wonders Skrevet 1. juli 2012 #11 Skrevet 1. juli 2012 Fly i helikopter. Være med i en ballongferd. Feire jul på Svalbard. Ta m mormor på Hurtigruten. Ta lappen.
K.B.E Skrevet 2. juli 2012 #12 Skrevet 2. juli 2012 Reise til Australia, og se kenguru. Gå resten av Walk of fame som jeg ikke har gått enda. Hoppe i fallskjerm. Hoppe pendelhopp. Bli virkelig flink i bridge. Lære meg et instrument. Isklatre. Klatre i utlandet.
Pene sko... Skrevet 2. juli 2012 #13 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Spille på St. Andrews Lære meg å seile Lære meg å ri på en hest. Ta Orienteekspressen, leie en Jaguar og kjøre rundt i Venezia med solbleket hår. Leie en privatjet, reise til London for å shoppe og reise hjem igjen. Spise middag på Moulin Rouge. Delta i okseløpet. Skrive en bok. Lære meg et intrument eller lære meg å synge habilt. Starte mitt eget kontor for advokatvirksomhet og eiendomsmegling. Kjøpe en Patek Philippe. Eie en herregård. Gifte meg og stifte familie. Eie en nostalgisk sportsbil som jeg kan fikse litt på, slik at jeg har noe å sysle med når jeg kjeder meg som mest. Se en finale i Wimbledon. Ha en hund. Lære meg et nytt språk. Endret 7. juli 2012 av Pene sko...
Gjest Bud Skrevet 2. juli 2012 #14 Skrevet 2. juli 2012 Få oppleve å bli både far og bestefar. Det var igrunn det, resten av drømmene forblir forsåvidts drømmer :gjeiper:
Fashionistaen Skrevet 7. juli 2012 #15 Skrevet 7. juli 2012 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen
Rainbow Skrevet 7. juli 2012 #16 Skrevet 7. juli 2012 Jeg hadde "kose med og være helt nær løver" på min, under kriteriet at det ikke måtte være løver som var dårlig behandla av mennesker, eller under tvang som de tigrene i et tempel i India eller hvor det er. Og det har jeg gjort! Ellers har jeg: - Reise tilbake til Namibia eller Sør-Afrika for mer arbeid med dyr - Reise rundt i USA på roadtrip - Dra masse rundt i UK - Hoppe i fallskjerm - Skrive og få utgitt en bok - Få en fantastisk jobb jeg digger - Få hus med min kjære - Ha minst to hunder Kommer sikkert på mer etter hvert!
Anglofil Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 (endret) * Jobbe som lærer * Skaffe egen leilighet/hus * Få barn * Gi ut egen diktbok * Reise jorda rundt * Studere/bo i Storbritannia * Få meg lappen * Ta mastergrad i engelsk * Få en høyere stilling innen konsernet jeg jobber. * Få meg katt. * Starte pannekakehus. Mvh Yvonne Endret 8. juli 2012 av Yvonne
Gjest Bond Skrevet 9. juli 2012 #18 Skrevet 9. juli 2012 * opp til Kilimanjaro (forøvrig planen til neste år, yay!) * opp til Machu Picchu * reise til Galapagos * trekking i New Zealand * ta Orientekspressen * løpe maraton * skimaraton * lang sykkeltur opp i Nord-Norge * skrive ferdig forbaskendes PhD avhandling * professorstilling og litt til ambisjonsmessig * skrive en (faglig) bok (antakeligvis flere) * lage musikk (ingen synging, men tuklet litt med Reason i mine yngre dager) * besøke DEMF/Movement * fallskjermhopp * lære fransk og spansk * reise til verdensrommet - jepp, vel, framtiden er allerede her * vinne jackpot Det med barn, hus og bikkja teller ikke med her tenker jeg - er litt sånn at det skal jeg uansett Og farsken, jeg må nå begynne med en gang, ser ut som om jeg har ganske lite tid.
Gjest Janus Skrevet 9. juli 2012 #19 Skrevet 9. juli 2012 1. Ha sex med en prostituert. Oppdaterer mer senere.
Arlea Skrevet 12. juli 2012 #20 Skrevet 12. juli 2012 Mine MÅ-greier er ganske kjedelige: fullføre utdanningen og bli autorisert psykolog, kjøpe hus og få et barn til en gang i fremtiden. Ellers er det en del ting jeg kanskje aldri får gjort, men som hadde vært kult: ta mastergrad i statsvitenskap, reise rundt i tidligere sovjet og skrive bok om det. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå