Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Hei er det noen her inne som bruker de merket? Erfaring med det.? Klem :D
Tigerlily Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 jeg har fuktighetskremen og 3-1 renseproduktet i timewise. jeg er kjempefornøyd med renseproduktet, og kremen er lett og trekker fort inn (selv om den ikke gir nok fuktighet for min übertørre vinterhud). skal faktisk ha min mary kay-dame på besøk på tirsdag.
Miss Marple Skrevet 9. februar 2004 #3 Skrevet 9. februar 2004 Har en venninne som også bruke timewise og er superfornøyd, men Tigerlilly bruker du ikke den fargede dagkremen? Det er visstnok den som skal gi fuktighet i inntil 10 timer... Jeg vurdere også timewise settet, emn må først burke opp multidermen. Har forresten hørst at flere med alvorlige kviseproblemer sverger til Mary Kay.
Tigerlily Skrevet 9. februar 2004 #5 Skrevet 9. februar 2004 Miss Marple: jeg liker ikke fargede dagkremer noe særlig. kanskje jeg burde prøve den og se hva som skjer? Englepusen: Mary Kay er et amerikansk hudpleie/sminkemerke som man kun får kjøpt gjennom konsulentene deres (altså på godt gammeldags homeparty). selv om det høres kjempeteit ut er det god kvalitet på produktene, og er amerikas mest solgte/populære hudpleie/sminkemerke. er iallefall det som har blitt meg fortalt
myagi Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 Produktene er visst gode, men de koster til gjengjeld en del også. Tror søsteren min betalte rundt 500 sin dagkrem. Mulig jeg husker feil, det hørtes så fryktelig dyrt ut..
Miss Marple Skrevet 10. februar 2004 #7 Skrevet 10. februar 2004 Den fargede dagkremen tror jeg koster rundt 275,- og det er ikke så aller verst. Men kjøper du hele settet; 3 i 1 rense sett, skin lotion og den fargede dagkremen (dete tilsammen utgjør pleien av huden) koster det rundt 900 - 950. Men de varer til gjengjeld lenge og man behøver kun disse tre produktene (og kanskje en sminkefjerner..)
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2004 #8 Skrevet 15. februar 2004 Hei. Jeg og har de settet til 900 kr og er kjempe fornøyd. Home Party dama sa at de skulle vare i 5 mnd og da kan du jo rekne selv hvor mye du sparer. Jeg kjøpte alltid dyr krem på parfymeri før og den varte bare i maks 2 mnd. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå