Gå til innhold

Teit å kalle en man driver på med for kjekken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi sender meldinger nå i kveld, så spør han om jeg kommer å hører på bandet hans når de skal spille i morgen, så tenker jeg å svare " sorry kjekken, er nok på jobb så får ta det igjen ;) " er det greit?

Anonym poster: a534ecb9aa55ed39edb104b2e899824e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaller "min" for kjekken heletiden :nigo: får "søta" eller "prinsessen" tilbake, kjekt med sånne navn :)

Gjest Janus
Skrevet

Forferdelig søtt at du lager en tråd her inne for å spørre om det er greit at du sender det du egentlig har lyst til å skrive.

Jeg er ikke særlig glad i å bli kalt "kjekken" eller "kjekk", men så er jeg ikke fra østlandet heller. Men så lenge det ligger affeksjon bak, så tilgir jeg det.

Kjør på du, søtnos.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig søtt at du lager en tråd her inne for å spørre om det er greit at du sender det du egentlig har lyst til å skrive.

Jeg er ikke særlig glad i å bli kalt "kjekken" eller "kjekk", men så er jeg ikke fra østlandet heller. Men så lenge det ligger affeksjon bak, så tilgir jeg det.

Kjør på du, søtnos.

Følte den var litt ironisk ?;)

Men takk for svarene deres, fikk koselig svar tilbake så regner med det ikke var så teit likevell :)

Gjest Janus
Skrevet

Følte den var litt ironisk?;)

Men takk for svarene deres, fikk koselig svar tilbake så regner med det ikke var så teit likevell :)

Nei, på ingen måte.

Jeg bare nevnte at jeg ikke er vant til ordet "kjekk" fordi det betyr noe helt annet på min dialekt.

At du flørter med en du liker er utelukkende positivt i min bok. Lykke til med "kjekkasen".

AnonymBruker
Skrevet

Nei, på ingen måte.

Jeg bare nevnte at jeg ikke er vant til ordet "kjekk" fordi det betyr noe helt annet på min dialekt.

At du flørter med en du liker er utelukkende positivt i min bok. Lykke til med "kjekkasen".

Hehe, okei da må jeg takke for koselig svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Hmm... Jeg kaller "min" for kjekken, og bor på vestlandet. Har aldri tenkt over at jeg IKKE burde kalle ham det :klo:

Anonym poster: 04bb680c93c0e54019f904fd7f90f220

• Liker 1
Gjest Frk.Franzen
Skrevet (endret)

Jeg kaller også min for kjekken hele tiden. Syns det er koselig, men har masse andre kallenavn også.

Endret av Frk.Franzen
  • Liker 1
Skrevet

Hadde blitt kjempeglad om dama jeg dater for øyeblikket hadde kalt meg det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det kallenavnet på menn stadig vekk. Altså ikke hvem som helst, men menn jeg har noe på gang med.

Er nordlenning. Og for meg er det hvertfall helt naturlig.

Anonym poster: 08aa435ce812ad7d81c9ee3828fc472c

Gjest Svampen
Skrevet

Nei, det er ikke teit. Jeg kaller ofte han jeg holder på med for kjekken :jepp:

Skrevet

Jeg synes det er veldig ålreit å bli kalt det en gang iblant. Hvis hver melding starter med det så får jeg litt for mye bekreftelse på at hun vil ha meg, og da blir spenningen litt borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...