Gå til innhold

Legger dere merke til at menn ser på dere, på gaten, butikken osv?

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Lurer på om dere legger merke til at menn får øynene opp for dere, når dere går forbi dem for eksempel. Er det lett å se på en mann om han reagerer? Og, så lurer jeg på hvordan dere oppfatter det når en mann ikke reagerer i det hele tatt. Hva føler man og tenker man da?

Kan jo si at jeg synes det er veldig kjekt når jeg ser at en jente ser på meg. Som oftest så snur jo hun hode vekk når jeg ser at hun ser, hehe, jeg får jo ikke sett hun skikkelig da! :fnise: Ikke at dette skjer så veldig ofte, men er kjekt når det skjer :)

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger merke til det - over alt. Men later som jeg ikke ser det, og bryr meg ikke så mye. Sånt blir en vant til! Jeg la derimot merke til at ingen stirra når jeg gikk gravid, og selvtilliten sank et par hakk da.. Men når ungen var ute var det tilbake til det gamle. Men om en mann ikke kikker, så blir jeg ikke fornærma nei! :)

Anonym poster: 2694cebd4ffbaff82b24995b8dba2090

Gjest Cosette
Skrevet

Nei, men jeg er veldig distré. Som oftest har jeg ikke peiling på at noen har kikket på meg med mindre noen andre påpeker det. Eller, det hender jo at jeg selv får øynene opp for en mann jeg ser, og da legger jeg merke til om han gjengjelder blikkene.

AnonymBruker
Skrevet

Når menn/ gutter kikker tar jeg det som et kompliment og later som om jeg ikke legger merke til det...

Anonym poster: f33460524b1404bd0d2c1ceae655d8c8

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg legger merke til det når det skjer, men det er ikke så innmari ofte da - jeg er tross alt ikke 18 lenger :ler:

Om de ikke legger merke til meg tenker jeg ikke over det i det hele tatt.

Skrevet

Jeg merket meg nnå da jeg ble singel at jeg ikke legger merke til at folk ser på meg når jeg er i et forhold, men når jeg er singel merker jeg det. Kanskje fordi jeg er litt mer "åpen" mot omgivelsene selv da :)

• Liker 1
Skrevet

Hva når dere går med dyp utringning? Merker dere at mennenes blikk ikke akkurat er i hodehøyde da?

Skrevet

Selvfølgelig legger jeg merke til det.

Gjengjelder blikk om jeg synes han ser søt og kjekk ut.

Gjengjelder ikke blikk om han er stygg eller stirrer på puppene/rumpe-området.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hvordan kan dere se på blikk hva som ligger bak blikket?

Jeg elsker å se på alle slags mulige folk uansett form, farge, høyde og bredde. Er egentlig sjeldent jeg ser på folk fordi de er så fine eller stilige.

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg legger ikke merke til det. Sikkert fordi jeg ikke får blikk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja. Får masse blikk når jeg har ordna meg litt ekstra. Jeg får vel egentlig litt bedre selvtillit av det fordi jeg føler jeg blir lagt merke til. Fikk til og med et laaangt blikk i dag fra en kjekkas når jeg var på fjelltur. Hihi :gjeiper: . Selv er jeg ikke så flink til å stirre tilbake. Er vel litt sjenert :sjenert:

Anonym poster: 65158b9edc5e6e7886f85354af9937d2

Skrevet (endret)

Nei, er for opptatt med å tjuvkikke selv :lur:

Merker jeg at noen kikker på meg et sekund lurer jeg mest på om jeg har bukessmekken oppe, noe mellom tennene eller i den duren :sjenert:

Eller en virkelig bad hair day.

Endret av Cordelia
Skrevet

Ja, legger merke til det. Men som mange andre her inne, later jeg som om jeg ikke ser det :P

Ser selv på gutter jeg syns er kjekke, men prøver å være så distrè som mulig! Hehe

Hva når dere går med dyp utringning? Merker dere at mennenes blikk ikke akkurat er i hodehøyde da?

Egentlig ikke... Er kanskje ikke obervang nok, men tror faktisk ikke det :)

Skrevet (endret)

Enten så får jeg ingen sånne blikk, eller så er jeg for uoppmerksom til å oppdage det.

Edit; jeg er ikke singel da, havnet innpå dette underforumet via den listen på forsiden... La ikke merke til det før jeg svarte.

Endret av Joe
AnonymBruker
Skrevet

Ser selv på gutter jeg syns er kjekke, men prøver å være så distrè som mulig! Hehe

Distré betyr å være åndsfraværende. Mener du diskrét?

Anonym poster: 70d61353a86096a4f22cb31620b99bb2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på jenter som en gal og har tydeligvis et blikk som er lett å forstå fordi jentene smiler ofte når de oppdager at jeg ser på de. Ca. halvparten smiler og halvparten er litt sånn "eeeew".

Dyp utringning ja. Fikk en sånn klassisk "du hallo jeg er her oppe" av en som jeg pratet med. Jeg svarte bare "beklager, men jeg kan ikke noe for at du er der nede også"

Anonym poster: df1c0c573ad3f01fd4a81db35b0515cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger ikke så ofte merke til det, er dårlig til å prøve å få øyekontakt med folk, så oppdager ikke hva de ser på. Har (tidligere, da jeg var yngre) fått høre at både den ene og andre har kikket på meg, helt uten å ha fått med meg noe selv. Øver meg på å se på folk og smile til dem, litt sånn uansett kjønn og alder og utseende, så kanskje jeg finner ut at noen fortsatt legger merke til meg...

Anonym poster: 64f5f73036c912521baf49f172369938

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Distré betyr å være åndsfraværende. Mener du diskrét?

Anonym poster: 70d61353a86096a4f22cb31620b99bb2

Diskret betyr distinkt/tydelig. Du mener kanskje diskré?

;)

Jeg legger merke til blikk, ja. Noe gjengjelder jeg, noe ignorerer jeg. På en dårlig dag føler jeg blikkene brenne og blir av en eller annen grunn veldig bevisst på måten jeg går på og hvordan klærne sitter og håret ligger, andre dager liker jeg oppmerksomheten og møter blikket deres med et smil.

Merker ikke om de på gata stirrer så veldig på pupper, men merker godt hvor blikket glir når jeg prater med menn og at det er stor forskjell på om man har utrigning eller ei. Men det skjønner jeg godt hvis puppene er på utstilling, jeg har selv en tendens til å glo i kløfta på damer når den er alt annet enn diskre.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Nei, jeg legger ikke merke til det. Sikkert fordi jeg ikke får blikk.

Det morsomme er at mange jenter sier slikt, og jeg legger merke til at folk stirrer på dem hver gang vi er ute i lag.

Tror nok alle damer innser når jeg stirrer på dem - skjuler det aldri og går etter øyekontakten.

Skrevet

Nei, er så uoppmerksom at det er sjelden jeg får med meg disse blikkene. Blir gjort oppmerksom på det av andre. De få gangene jeg får det med meg smiler jeg hyggelig tilbake.

Jeg bryr meg egentlig ikke om jeg ikke får blikk når jeg er ute. Er ikke så vandt til slik oppmerksomhet, så da forventer jeg det heller ikke. Setter bare pris på det om det skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...