Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linken fungerer ikke.

Men, er du ikke fornøyd, dra tilbake og klag.

Skrevet

Klag i vei, håret skal da ikke bli grønt. Da har ikke frisøren gjort leksa si...

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet

Gå tilbake til frisørsalongen og klag om du ikke er fornøyd.

For 1300 bør man være fornøyd med resultatet!

Skrevet

Jeg er utrolig sjenert av meg, så vet ikke om jeg tør klage. Men kanskje jeg spør mamma om hun kan ringe dem. Syns det ble litt dyrt, ihvertfall siden jeg ikke ble helt fornøyd.

Spør moren din om hun kan være med deg, så drar dere sammen tilbake til frisørsalongen. Da kan hun hjelpe deg om du står fast i klagingen :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

synd, nok et bevis på at det er mange frisører der ute som ikke kan faget sitt

Anonym poster: cd2b72d68a14c8c604f7b955a7df5cc1

• Liker 3
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
AnonymBruker
Skrevet

hm, det er jo helfarget hår og ikke striper engang? gå og klag, håret var finere før frisørbesøket. 1300 kr er jo et ran

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet

Der fungerer linkene ja. Gurimalla så flotte øyne du har da!:)

Ta med moren din og klag. Det skal ikke være nødvendig å betale så mye for å ikke få det en betaler for.

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
AnonymBruker
Skrevet

og du har flott hår, synes ikke du trenger å gjøre noe med fargen i det hele tatt(den askeblonde fargen du hadde i utgangspunktet er veldig vanskelig å komme tilbake til igjen etter farging), men vet at man kan bli lei:-) lykke til med klagingen!;-)

AnonymBruker
Skrevet

Det ser jo ut som hun har farget hele håret..? Men du er en flott jente Rosinbolle :)

Anonym poster: 840904e28dc0796b58e8c623385ac087

AnonymBruker
Skrevet

Denne frisøren har tydeligvis ikke peiling på hva hun driver med. Det ser ut som om du har fått mer farge utover mot tuppene og lite på toppen (?), i tillegg til at fargen overhodet ikke er riktig. Det der er veldig langt fra "sjokoladebrunt".. :sjenert:

Her synes jeg du skal gå tilbake i morgen, ta gjerne med moren din, og si at det ikke var dette du ble forespeilet overhodet. Sånt skal man ikke finne seg i. 1300 kr er for øvrig MYE for et par striper, det er lignende det beløpet jeg betaler for helfarging + klipp, og jeg har supertykt hår. Merkelig frisør!

On the side så har du nydelig hår og et veldig vakkert ansikt, og jeg tror at dersom du får riktig farge i håret vil du kle brunt (så sant det er en varm nyanse) utrolig bra.

Lykke til! :klemmer:

Anonym poster: e14c2968b0a81407ede7a3e00697e133

AnonymBruker
Skrevet

hm, enig i forrige innlegg, bortsett fra at jeg er usikker på om du kler varme nyanser, synes du ser typisk kald ut i fargene

AnonymBruker
Skrevet

Ah, er så møkka lei enkelte frisører! Nesten det samme skjedde meg.... jeg kom til frisøren med mocca farget hår, og spurte om de kunne få det mørkeblondt/lysebrunt. Jada, det kunne de, sa de... endte med at de stripet det først, og da ble hele håret orange!!!! så farget de det etterpå... og da ble jeg enda mørkere enn da jeg kom inn i salongen! Fytti rakkærn.

Måtte betale 2200, men jeg gadd ikke å klage for jeg ville bare ut fortest mulig. Gikk tilbake senere og forlangte gratis striping, siden jeg syntes det var urimelig at de tok betalt for stripinga for så å farge det, stripene syntes jo ikke! Etter dette har jeg kun farget håret selv hjemme :)

Anonym poster: d8811d3d1c315dd0adff5b0e41bdac70

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...