Arwen Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Er så glad og gleder meg så mye at jeg bare måtte dele det med alle sammen. Den 27. september drar vi til Roma
*Lene* Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Misunne misunne... Vi skal på hytta på bryllupsreise :-? Men Roma hørtes alldeles glimrende ut da :-) Mvh Penelene, brud 29.mai
Ingeborg Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Åh, grattis! Vi driver og spekulerer på om vi skal på tur eller ikke. Har lyst på tre-fire dager i Tallinn, for eksempel, men vi får se om vi får råd.
Arwen Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2004 Blir nok kjempebra ja. Har allerede kjøpt meg en reisebok om Roma. Prøver å kjøpe en av disse om hvert sted vi drar til. Det er de absolutt beste reisebøkene jeg har vært borti noen gang.
Ingeborg Skrevet 8. februar 2004 #7 Skrevet 8. februar 2004 Ja, de reisehåndbøkene er suverene! Har brukt dem i Paris, London, Spania og Portugal, og de har fullstendig peiling.
Tari Skrevet 8. februar 2004 #8 Skrevet 8. februar 2004 Jeg hadde en av de da jeg var i Roma og det var virkelig verdt det! I tillegg kjøpte jeg "lokal" litteratur om de severdighetene jeg var interessert i, og det var veldig nyttig og mye fint å lese. Blir nesten litt misunnelig....vil tilbake til Roma
April Skrevet 9. februar 2004 #9 Skrevet 9. februar 2004 Jeg fikk bekreftet at bryllupsreisen gikk i orden i dag...Reiser til Fort Lauderdale og på cruise i Karibien Gleder meg helt sinnsykt Ble ikke så dyrt heller synes jeg; 34 000kr for oss to!!
9na Skrevet 9. februar 2004 #10 Skrevet 9. februar 2004 Gled deg til Roma! Det er en utrolig fin by og romantisk også! I september er det dessuten ikke så uutholdelig varmt som det kan være der om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå