Gå til innhold

Trenings- og turvenninne søkes! Haugerud/Tveita området

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nå bestemt meg for å begynne å trene igjen etter ca. 2 år uten trening i det heletatt! Jeg er nok dessverre litt lat og blir fort lei av bare å traske på tredemølla :fnise: Liker allsidig trening som er gøy og håper jeg kan få tilbake motivasjonen ved å trene sammen med noen!

Merker at kroppen "forfaller" litt etter litt. Er 173 høy, ca.58 kilo og har aldri vært overvektig, men trenger å redusere magemålet mitt, da det er dette som er de farlige kiloene ifølge ekspertene. I tillegg er jeg arvelig belastet med å få mage (ser på foreldrene mine) og trenger å bli sterkere og få mer overskudd i hverdagen, da jeg har mange jern i ilden med jobb og studier.

Jeg bor på Haugerud og trente tidligere på SATS Hellerud (ca. 5 min. fra der jeg bor)Vurderer å bli medlem igjen...Har også marka rett i nærheten som er fin å bruke til turer både sommer og vinter (ski) :)

Har ingen venner som bor i området hvor jeg bor så jeg trenger enn treningsvenninne, dessuten er det kjedelig og altfor lett å skippe treninga hvis jeg skal trene alene. Håper at vi kan motivere hverandre og pushe hverandre til å bli spreke sammen :)

Må tilføye tilslutt at jeg etter årevis uten trening har svært dårlig kondis så håper vi kan ta det litt rolig i starten ;) Tar du utfordringen?

Endret av Sumaya
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...