SolLove Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Hei! Jeg skal gifte meg til neste år og trenger tips til gode bryllups sko. Min kjære forlovede er en god del høyere enn meg så det blir å se litt dumt ut om jeg har sko med lave heler på når vi står å skal bli tatt bilde av etter vielsen. Så det må være litt høyde på de, men så er ikke jeg den type jente som går med høye sko til vanlig så jeg er redd jeg kommer til å stryke med den dagen jeg skal gifte meg pga vont i bena Noen tips til 'gode' sko med stillethæler??
Amens Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har kjøpt ett par med høye hæler. Jeg driver og går litt med dem inn for å gå dem inn og kjenner hvordan de er. Jeg vet nå at jeg ikke kommer til å få gnagsår, men jeg kommer nok til å bli sliten under sålen. Så jeg har og kjøpt ett par hvite ballerina-sko sånn at jeg kan danse på festen uten å være redd for å gå i gulvet;)
SolLove Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2012 Takk for svar Jeg vurderer også noen søte hvite ballerina sko til festen senere, men da kan det bli forskjell på kjolen siden den blir tilpasset etter høyden på de høye skoene.. blir litt dumt om kjolen blir for kort liksom eller for lang for den saks skyld.. har ikke lyst til å gå og tryne i kjolen min liksom
ofelia Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 http://www.agape-brud.no/nettbutikk/brudesko-1.html gå på div brudesalonger og prøv de har ofte gode sko
Sunshine Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Jeg brydde meg ingenting om høydeforskjellen da jeg valgte sko. Det er jo sånn vi er! (mannen er 25 cm høyere enn meg). Jeg hadde sko med 7 cm hel fordi det var det høyeste jeg antok jeg orket å gå i en hel dag.
Bambi* Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Neiman Marcus har et utrolig fint par, de som blir brukt i Twilight-Breaking Dawn part 1
Portvinpiken Skrevet 27. juni 2012 #7 Skrevet 27. juni 2012 Unnskyld meg. Jeg mener på ingen måte å være ufin eller noe, jeg blir bare overrasket over at man legger så mye vekt på at forloveren er høyere? Du må da ikke gå i vonde sko for å bli like høy som forloveren din - det er jo selvpining det :-). Hvordan i all verden kan dette bli rarere på bilde enn at brudgommen er høyere enn bruden? Eller forloveren til brudgommen er lavere enn brudgommen? Vi behøver ikke skape mer problemer enn en allered har vel :-). Gå i de skoene som passer DEG best du TS :-) 1
Sunshine Skrevet 27. juni 2012 #8 Skrevet 27. juni 2012 Unnskyld meg. Jeg mener på ingen måte å være ufin eller noe, jeg blir bare overrasket over at man legger så mye vekt på at forloveren er høyere? Du må da ikke gå i vonde sko for å bli like høy som forloveren din - det er jo selvpining det :-). Hvordan i all verden kan dette bli rarere på bilde enn at brudgommen er høyere enn bruden? Eller forloveren til brudgommen er lavere enn brudgommen? Vi behøver ikke skape mer problemer enn en allered har vel :-). Gå i de skoene som passer DEG best du TS :-) Forlover? Hun skriver forlovede. Det er brudgommen det.
Portvinpiken Skrevet 27. juni 2012 #9 Skrevet 27. juni 2012 Forlover? Hun skriver forlovede. Det er brudgommen det. Ja unnskyld meg. Da leste jeg jo heeelt feil. Skjønte ikke helt hvor nøye man skulle være plutselig. Uansett - så hvis TS ønsker høye sko så anbefaler jeg så bred hel som mulig ihvertfall. Hvis en ikke er vant med stiletter så er det litt av en utfordring med lang kjole osv. Evt noen godt høye støvletter som kan støtte opp litt mer enn hva noen sko gjør. Behøver jo ikke å gå med disse hele kvelden, så kan jo skifte senere.
SolLove Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2012 Takk for tips, men jeg fant til slutt noen fantastiske nydelige sko fra Aldo som jeg skal bruke. De er riktig nok ganske høy og det kommer nok til å kjennes i bena når jeg skal bruke de en hel dag, men bryllupet er ikke før neste år så jeg har 1 år på å gå de inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå