mamma21 Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Familien skal i sommer reise t Danmark (som vi alltid gjør)... Har lyst å prøve noen nye plasser... Noen som har noen gode tips? Plasser dere har vært veldig fornøyde med? Ønsker helst å være litt langt oppe i landet...
Gjest Brunhilde Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Det er jo ikke så lett å anefale når man ikke vet hva dere er på jakt etter! Jeg liker å ha base i en by - føler meg isolert på feriehoteller - og kan anbefale "Kort-ferie-kort" fra ColorLine. Dette gir utrolig mange muligheter, men medfører ofte litt mer bilkjøring en om man er fast i et badeland e.l. Med Aalborg som base har man uendelig mange muligheter. Grønhøj strand er også OK, og veldig "langt oppe". Videre er Løkken også koselig. For ikke å snakke om Skagen, perlen over alle... Danmark ER dejlig!
~umulia~ Skrevet 9. februar 2004 #3 Skrevet 9. februar 2004 Jeg og min familie har ofte leid hytte i tisvildeleije. Dette kan absolutt anbefales. Det er en koslig liten by, og det er en fantastisk lang flott sandstrand der :D
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Anbfelaer Møn, selv om det er langt ende i Danmark. Masse deilige strender like ved, Møns klint (kalkklipper), koselige slott og deilig mat.
mamma21 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2004 Takk for svar! Hva vi er på jakt etter.... Hmm.. er vel egentlig på jakt etter en liten koselig "by". Der det ligger masse hytter rett utenfor sentrum. Kankje noen hundre meter å gå. Kan kankje ikke kalle det en by men.. Ivertfall en plass med et sentrum der det finnes butikker, restauranter, puber osv. Ønsker ikke å bo i en STOR by med mye festing og lignendes. Har sett litt på Lønstrup. Noen som har vært der?
Lemona Skrevet 10. februar 2004 #6 Skrevet 10. februar 2004 Bare et lite tips. Leide hus gjennom et selskap i fjor. Oppdaget nå at det er mange tusenlapper å spare på å leie direkte fra utleier. Har leid et sommerhus ikke langt fra Løkken. Vet at det er høy partyfaktot der om sommeren, men vi har ikke tenkt å oppholde oss der på natterstid. Ellers ligger jo stedene tett langs kysten av Danmark. Har hørt at Ebeltoft skal være kjempekoselig.
Christy Skrevet 11. februar 2004 #7 Skrevet 11. februar 2004 Helsingør er veldig koselig! Det ligger ca. en time utenfor københavn. Hvis du kjører bil så går det ferje fra sverige( helsingborg) til helsingør. Bodde på et hotell der, som også hadde slike leiligheter, som er litt billigere. Marienlyst hotell heter det. Åhh..Jeg drømmer meg tilbake dit, Lang sandstrand, Stranpromenade, Innendørs badeland, Koselig liten by.. Jeg hadde det ialfall perfekt som liten når vi dro hit.
*Shira* Skrevet 11. februar 2004 #8 Skrevet 11. februar 2004 Marielyst helt sør i Danmark, er kjempekoselig. Har vært der 2 ganger og drar gjerne tilbake. Med Marielyst som base er det kort vei til København, Nykøping, Tyskland, Bon Bon land, Knutenborg Dyrepark, Møhns Klimt (kalk klipper) + mye mer. Vi leide hus via Dansommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå