Gå til innhold

Unge mennesker

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

He He..

Kanskje 10na venter på ett svar da Milla, eller er du tom for ord?

Waco: De har hatt sine krangler! icon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bli like oppgitt som Milla over at jenter på 25 år ikke vet at det IKKE er trygt å hoppe av i svingen, så syns jeg ikke man skal være ufin for det. Den eneste måten å bli klokere på er å spørre. Og det er rart med det, alt er lett når man kan det. Jeg ser det på jobb når folk spør om noe som for meg er helt latterlig enkelt (*himle* Du MÅ da vite hva WACC er????!!!), så må jeg konse litt for å huske at jeg visste det ikke jeg heller, før jeg hadde spurt noen.

SUPERT at vi kan bidra til å opplyse!

Jeg må jo si at jeg ikke er så kjempeinteressert i spørsmål som "jeg er forelsker i en gutt i klassen og han har sendt meg noen meldinger, men han snakker aldri til meg. Hva betyr det?", men det er ikke verre enn at de innleggene kan jeg hoppe over!

En 15-åring kan ha en vinkling på en sak som er annerledes og interessant noen ganger, uopplyst og dum andre ganger. Og en 30-åring kan være gammel og klok av og til, og kjerringaktig fordomsfull ellers..... La oss la KG være en mix av alt! Og la oss høre på hva folk sier, uavhengig av hvor gamle de er!

Man sier at "gammel? det er 10 år eldre enn en selv er, det!". Det er visst sånn at "for ung? det er 5 år yngre enn meg, det!". For Milla er visst en 20-åring på grensen, for en 30-åring kan Milla (du er 24-25, er du ikke?) virke typisk "for ung" 25-årig i all sin svart-hvitt tenkning og intoleranse. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...