Gå til innhold

Unge mennesker


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg legger merke til at hver gang det kommer innlegg fra (det som kan virke som) unge mennesker, kommer det alltid et svar/en kommentar på alder. - Og gjerne negativt, som skulle ikke du vært på skolen nå?

Hva er problemet? er det koder her som jeg ikke har fått med meg, eller er dette et forum.....?Naive spørsmål/innlegg har vel krav på like mye respekt som andre?

Hensyn og respekt, det er to fine leveregler.

Bare to tanker fra meg...

Mann70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Helt enig. Ante ikke at "the sisterhood" var plaget av det kvinnelige motstykket til "jada, unge mann"-ironien menn over 40 alltid bruker som våpen mot yngre menn som mer enn matcher disse forsofne gamle herrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Dette er KvinneGuiden, ikke FjortisGuiden. Selv om alle er velkomne merker vi fort om noen er altfor unge til a skrive noe særlig fornuftig. Særlig merkes dette på seksualitet når det renner inn med emner som omhandler barbering, analsex og "kjæresten min sier at....bla bla". Ting folk som har passert 20 er/burde være ferdige med.

Milla

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla, det kan jo hende at personer på DIN alder faktisk lurer på ting som vedrører barbering og analsex......... Folk er ikke nødvendigvis "fjortiser" fordi de stiller spørsmål om f.eks. disse emnene.

Alle er ikke like "opplyste" som deg vet du Milla......... og husk at du selv også har vært og er sikkert ennå på enkelte områder, uvitende.

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk opptil flere menn (og kvinner) i en alder over 20år som faktisk lurer på både hvor G-punktet er, har spørsmål rundt barbering og analsex og mye annet. Jeg synes faktisk ikke det er særlig ok at vi "gode, gamle" her inne bestemmer at siden VI faktisk vet dette, så er det bare teite fjortiser som ikke vet det!

Jeg vet om opptil flere kvinner som er rundt 30 og eldre som faktisk ikke er noen eksperter verken på sitt eget kjønnsorgan/seksualitet eller andres. Så la oss ikke være hovmodige og arrogante her da!

At temaer som barbering, anal og "kjæresten min sier at..." er direkte kjedelig, er jo fordi disse temaene er diskutert uendelig mange ganger at man kan jo bli ganske drittlei. Men da har vi jo virkelig to muligheter! Vi kan enten vennlig gi ett signal til vedkommende om at temaet er diskutert mye før, og at h*n kan søke etter svar så finner de, eller vi kan hoppe glatt over innlegg som irriterer oss eller kjeder oss.

OG, viktig detalj, nå er det sommer! Det kommer uansett mange nye mennekser innom her som er nye, også mye unge mennesker pga skolefri etc. Vi kan ikke akkurat stoppe det, og får heller bare finne oss i at i ferietider, så kommer det mye fjortiser innom med "umodne" og "teite" spørsmål.

OG, denne tråden hører i utgangspunktet ikke hjemme på siden om seksualitet, da tråden i utgangspunktet ikke har noe med sex å gjøre! Sett den på Ris, ros og ... eller noe. (men da får man kanskje ikke ønsket oppmerksomhet? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Mann70; innlegget ditt støttes 100%.

Synes det er flott at man har muligheten til å spørre om alt mulig uten å bli latterliggjort, "satt på plass", ertet eller hva det nå må være som ligger bak unødvendige kommentarer vedrørende alder.

Ingen er født glup; en måte å bli det på er å spørre.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Det finnes flere diskusjonssider for ungdom og seksualitet hvor man kan spørre fagfolk om slike ting. Disse evinnelige barbering- og analsex debattene har vært oppe så mange ganger at man bare kan søke i forumet, ikke starte nok en tråd.

Kanskje det kunne legges til i KG Faq?

Og JA, har du passert 20 år bør du vite det mest essensielle. Hvertfall hvordan du beskytter deg selv og at den verste fjortis-usikkerheten har lagt seg.

Milla

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje noen her inne er perfekte, men jeg vet ihvertfall at jeg hadde (og har fremdeles) mange spørsmål etter fyllte 20.

At jeg vet hvordan å beskytte meg er så, jeg vet også hvor alle hullene sitter hen. Men det er mer til det en det for min del. Og fremdeles så er det mye jeg ikke vet alt om. Og endel av det er sikkert ting som andre synes er enten forkastelig eller "barnslig", men vet du hva? DET DRITER JEG I!! For Kvinneguiden er ikke spesielt betinget egenopphøyde, allvitende kvinnfolk som ikke klarer å gi nykommere et hint uten å måtte rakke ned på dem! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde det enten 1.stå et sted at unge mennesker/under 20 ikke burde skrive her/er velkomne her.... 2. de "voksne" lese det de synes er intr. å lese, og hoppe over det andre slik at alle kan bruke denne guiden i stedet for å diskriminere/lage en "klubb".

Moderater: Hva er riktig åpent for alle eller for en viss nisje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ærlig talt Milla...... du som fremhever deg selv som fremadstormende med stor viten om mangt og meget - det er skremmende at toleransenivået ditt er så lavt!!!

Kanskje det skulle i KG FAQ's stå: KUN FOR BEDREVITENDE ALLVITERE...... UVITENDE'S ADGANG SKJER KUN FOR EGEN RISK, MED RISIKO FOR Å BLI UTSKJELT.....

Du må jo bare være sååååååå fantastisk Milla..... NOT - tenk å kunne absolutt alt slik som du - blir ikke det kjedelig i lengden... og forresten, du som kan alt - hvorfor tar det så lang tid før den såkalte "hjemmesiden" din er oppe å går?????

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er ikke snakk om å være perfekt, det handler om å ta ansvar for sin egen kropp. Dette skrev jeg masse om når KG "graviditet" var oversvømt av "Kan jeg være gravid tråder". Det skapte bare hysteri og forviring og folk som enten skulle bekrefte eller avkrefte sine opplevelser og ting de hadde hørt av venninner etc. etc.

Det blir på nøyaktig samme måte når noen poster "Er det normalt og barbere seg" eller "Er det normalt og like/mislike analsex".

Blah Blah Blah

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

10na, hjemmesiden min blir laget av ett firma og den er ennå ikke klar, men den kommer i løpet av få uker.

Besserwisser Milla

PS: Signaturen min er jo ikke bare til pynt icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke glemme at Milla markedsfører siden sin. Den skal være proff må dere da forstå, hun har jo ikke tid til å lage den selv skjønner dere, opptatt som hun er med å skrive frierbrev til John Fredriksen og snike seg inn på Budda Bar......

Waco er helt enig, denne persontrakkseringen særlig jenter vet å benytte er ikke annet enn flaut for hele kvinnekjønnet.

Men Waco håper da.... at en dag klarer dere også å skille sak/person.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hysteri og forvirring for HVEM Milla..... for deg som lar deg plage av "kan jeg være gravid" og "er det normalt å like analsex" tråder?????

Jeg vil tro at det for de fleste unge er lettere å stille slike spørsmål i et slikt fora som KG, fremfor t.d. legen. Er du ikke enig i det?? Bør da ikke disse få skikkelige svar???? Dessuten...... det er ikke DU Milla som setter KG's regler ei heller bestemmer hvem eller hva det skal/kan spørres om.

En annen ting - du har tydeligvis lest alle disse "plagsomme" innleggene med stor iver.... og grunnen til det kan jo være at nettopp du selv søker svar på lignende spørsmål, men slett ikke har baller nok til å stille spørsmålet.....nettopp av frykt for å få svar som du selv serverer andre.

Siste ting...... du er jo høyt utdannet innen IT - hvorfor lager du ikke hjemmesiden din selv.................

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Waco: Jeg trenger ikke og snike meg inn på noen steder. Men jeg liker meg godt på Buddah Bar.

10na: Han som lager min hjemmeside er en god venn som har fått oppdraget for å vise hva han kan.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla, kan du svare på det jeg spurte om????... eller føler du deg FOR trengt opp i et hjørne.....

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Det skal nok mere til for å sette meg fast 10na. Jeg skal svare deg men ikke nå, jeg skal snart til frisøren så jeg har ikke tid just nu icon_smile.gif

Skriver senere i kveld. Jeg lover!

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ikke for å beskytte Milla, men for dere andre "uvitende" så trenger man ikke kunne programmere i det hele tatt for å være IT-sjef eller i en ledende stilling....

(klarte ikke dy meg for dere snakker om respekt og slenger ivei med leppa så det halve kunne vært nok...)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina, det var da svært så frustrerte dere ungpiker var idag, eller hva?

Waco

Som trives med å se kaklende smådamer "jammen, jammen hva mente du med det da???"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...