Gjest villrev Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 jeg bare lurer på om det er noen her som liker dem?
Gjest Bond Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Ja! Husker fortsett når første singel kom ut og jeg ikke klarte å bestemme om det var kunstprosjekt eller musikk Men de er nok mer en hel pakke, for å si det sånn. Hadde vært kult å se live, men har ikke ennå hatt anledning.
Gjest villrev Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Yay :D det er ikke så mange som liker dem. De er jo litt spesielle. Har kjempelyst å se de live, men har heller ikke mulighet nå.
Gjest Bond Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Joda, men det er jo heller ikke rent musikken som appellerer der - kan gjerne tilstå at de har en evne å lage passende irriterende musikk av og til, men de er gjennomført stilige og det hele fungerer faktisk overraskende bra sammen. Og noen av låtene klistrer seg jo forferdelig.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 I'm a rich bitch! A motherfuckin' rich bitch! Huff de er helt forferdelige, men akkurat den sangen blir jeg veldig fascinert av. Ekle folk også Anonym poster: eb9823882e8b8eec80266d8147b2d928
Gjest villrev Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Haha, ekle faktisk. Jeg synes Yo-landi er så søt Og jeg synes Ninja er kjekk. Jeg synes musikkvideoene de lager er veldig underholdende og morsomme, og passer bra til musikken. Men jeg liker heller ikke alle sangene, men synes mange er bra da. Har dere hørt Ninja Orinico flow? Den har så drøy tekst. Også er den lagt over Enya -Sail away så det er så komisk. Spesielt når de synger Sail away motherfucker og turn it up fucked up loud Endret 22. juni 2012 av villrev
Belle de Jour Skrevet 26. juni 2012 #8 Skrevet 26. juni 2012 Oppdaget dem nettopp, da de slapp musikkvideoen til Baby's on fire (eller noe i den dur). Så den om og om igjen, ble så fascinert. Til min irritasjon spilte de på Øya for noen år siden, da jeg var der. Hadde vært interessant å se det live. Det ligger forøvrig et utrolig pinlig intervju med Lydverket på Youtube.
Gjest villrev Skrevet 26. juni 2012 #9 Skrevet 26. juni 2012 Oppdaget dem nettopp, da de slapp musikkvideoen til Baby's on fire (eller noe i den dur). Så den om og om igjen, ble så fascinert. Til min irritasjon spilte de på Øya for noen år siden, da jeg var der. Hadde vært interessant å se det live. Det ligger forøvrig et utrolig pinlig intervju med Lydverket på Youtube. Hehe har sett det, litt pinlig ja. Jeg liker den videoen og. Du må se de andre videoene og Synd du ikke så dem på Øya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå