AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har trent og trent nå, jogger som bare det. Magen har blitt strammere, skuldre og resten av overkroppen. Men den helvetes ræva og lårene har ikke tenkt å røre på seg ser det ut som. Hva kommer det av..?? Fryktelig irriterende. Og dere som sikkert sier "ja det er fint med lår" og bla bla bla. Det er fint med lår som er stramme, ikke slafsete og fulle av cellulitter. Jeg vurderer å kansellere hele sydenturen, for jeg nekter å kle av meg når jeg ser sånn ut. Må i såfall kjøpe meg vårdrakt eller gjemme meg i vannet hele ferien.... Kan jo være jeg som bare er utålmodig, men har trent mye de siste 2 mnd nå og savner fremgang. På underkroppen, for det er der jeg sliter...... Anonym poster: 2626004897d4e2175d7ba2be19949ddb
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 du må da så klart reise! ingen bryr seg om lårene dine utenom du selv Anonym poster: ab50decb759c6f7a3b8be9578bca1fb8
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Hva med å ta noen styrkeøvelser på beina i tillegg da? Knebøy og utfall, i forbindelse med joggeturene f.eks? Ikke sikkert det er så mye som skal til, bare litt ekstra belastning på problemområdene Ellers sier jeg som AB over her, reis til syden og kos deg. Det er bare du som er opptatt av hvordan du ser ut der
Strikkesokken Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Skjønner din frustrasjon meget godt, TS! Har samme problemet selv, har trent fast 3-5 dager siden april og ingenting skjer med rumpen og lårene, selvom jeg kjører styrke på dem i tillegg. Utrolig irriterende! Forøvrig må jeg si meg enig med de over her, IKKE kanseller turen. Når du ser tilbake på den de neste årene tror jeg ikke det er "de grusomme lårene" du vil tenke på. Dra til syden og kos deg! (jeg kan love deg at det er mange andre som tenker det samme om seg selv der :gjeiper: ) 1
2shy Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Har du prøvd svømming, TS? Jeg har helt klart hatt best utbytte av svømming. Når det gjelder cellulitter så er det ikke alltid trening alene hjelper, kosthold er også svært viktig (særlig å unngå sukker, dårlig fett o.l). lymfedrenasje e.l kan være veldig effektivt Og som de andre sier, dra til syden og KOS deg
Supraspinatus Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Det er antageligvis ikke treningen som er problemet, men kostholdet. Folk legger altfor mye vekt på trening når det gjelder å bli kvitt fett. Misforstå meg rett: trening er bra, men skal du få bort unødig fett må man gjøre noe med kostholdet og. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 2 mnd er jo ikke allverdens tid heller... Anonym poster: 08fefdac02323a8724bbc675858ba701
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 KOSTHOLDET!!!! Anonym poster: 5826e69e34149da2cda65a7cce3cb429
Gjest *Maja* Skrevet 23. juni 2012 #10 Skrevet 23. juni 2012 Det tar mer enn et par mnd. å endre kroppsfasongen. Fortsett med sunt kosthold og jogging så lover jeg deg en digg kropp. Lårene mine har endret seg drastisk. De har blitt mye smalere og mer definert.
Gjest BM2 Skrevet 23. juni 2012 #11 Skrevet 23. juni 2012 Få se bilde v lårene g ræva di da... De fleste kvinner har et helt idiotisk syn på dette. Totalt ute av synk når det kommer til hva menn tenner på.
Gjest *Maja* Skrevet 23. juni 2012 #12 Skrevet 23. juni 2012 Få se bilde v lårene g ræva di da... De fleste kvinner har et helt idiotisk syn på dette. Totalt ute av synk når det kommer til hva menn tenner på. Alt handler faktisk ikke om hva dere menn tenner på, men om vi er komfertable i vår egen kropp. 6
Gjest BM2 Skrevet 23. juni 2012 #13 Skrevet 23. juni 2012 Alt handler faktisk ikke om hva dere menn tenner på, men om vi er komfertable i vår egen kropp. Dessverre så er mange kvinner ikke komfortable med sin egen kropp før de ser ut som biafra-offer...
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #14 Skrevet 23. juni 2012 Dessverre så er mange kvinner ikke komfortable med sin egen kropp før de ser ut som biafra-offer... Du er så provoserende. Du tar ikke fem øre for å lange ut mot tjukke jenter, du presiserer ofte at du vil ha jentene slanke. Men så fort noen er misfornøyd utenfor ditt ideal skal du komme på din høye hest og belære og være nedsettende, skjult i "kvinner er det vakreste som finnes!". Du har ditt tydelige ideal, andre har andre idealer. Deal with it, og slutt med gnålinga. Anonym poster: 844a0b5fac14ad82b078c5e6899ec844 2
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #15 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Du er så provoserende. Du tar ikke fem øre for å lange ut mot tjukke jenter, du presiserer ofte at du vil ha jentene slanke. Men så fort noen er misfornøyd utenfor ditt ideal skal du komme på din høye hest og belære og være nedsettende, skjult i "kvinner er det vakreste som finnes!". Du har ditt tydelige ideal, andre har andre idealer. Deal with it, og slutt med gnålinga. Anonym poster: 844a0b5fac14ad82b078c5e6899ec844 Løgn! Det eneste jeg har presisert er at jeg liker kvinner som kan krysse Hardangervidda. Du finer ikke en catwalk modell som har fysikk til å klare det. Hvorfor er det bare AnonymBruker som slenger om seg med løgnaktige og småhatske kommentarer? Noen som ikke tør stå for sine meninger? Endret 24. juni 2012 av BM2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #16 Skrevet 24. juni 2012 Løgn! Det eneste jeg har presisert er at jeg liker kvinner som kan krysse Hardangervidda. Du finer ikke en catwalk modell som har fysikk til å klare det. Hvorfor er det bare AnonymBruker som slenger om seg med løgnaktige og småhatske kommentarer? Noen som ikke tør stå for sine meninger? Vel, du finner stadig nye og mer nedlatende måter å formidle dette på, så jo, jeg står for det jeg sa. Du prater ofte nedsettende om kvinnekropper som ikke møter ditt ideal, brutal mann. Men så redder du deg inn for de fleste her inne når du høyt og rungende disser silikonpupper (hyller normale pupper) til stadighet. Mye av det du sier er flott, men det endrer ikke det faktum at du ikke er det spøtt bedre enn noen av oss andre. Anonym poster: 844a0b5fac14ad82b078c5e6899ec844
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #17 Skrevet 24. juni 2012 Vel, du finner stadig nye og mer nedlatende måter å formidle dette på, så jo, jeg står for det jeg sa. Du prater ofte nedsettende om kvinnekropper som ikke møter ditt ideal, brutal mann. Men så redder du deg inn for de fleste her inne når du høyt og rungende disser silikonpupper (hyller normale pupper) til stadighet. Mye av det du sier er flott, men det endrer ikke det faktum at du ikke er det spøtt bedre enn noen av oss andre. Anonym poster: 844a0b5fac14ad82b078c5e6899ec844 Hvor? Du slenger om deg med løgn og bedrag... Jeg har ikke noe behov for å redde meg inn. Jeg står for mitt i full åpenhet. Utover det så har jeg aldri lagt skjul på at jeg klart foretrekekr kvinner som er i fysisk form til å vandre en uke i Jotunheimen. Beklager at det støter deg at min preferanse er sunne friske kropper. Når det kommer til plastpuppehelvetet så vil jeg berømme deg for å ikke evne å se totalen i budskapet mitt som handler om det kalde, overfladiske, kynsike søppelsamfunnet vi holder på å skape her. Det er virkelig godt gjort å ikke prestere å fange opp den biten.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #18 Skrevet 27. juni 2012 Det tar mer enn et par mnd. å endre kroppsfasongen. Fortsett med sunt kosthold og jogging så lover jeg deg en digg kropp. Lårene mine har endret seg drastisk. De har blitt mye smalere og mer definert. Hvor lenge måtte du jogge for å få digg kropp da? Og hvor ofte, hvor intens er økende dine? Trener du styrke i tillegg? Hilsen Ts. Som helt har glemt denne tråden Anonym poster: 2626004897d4e2175d7ba2be19949ddb
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #19 Skrevet 27. juni 2012 Vi har jo forskjellig kropssfasong og det varierer hvilke deler fettet forsvinner sist fra. Det er ikke sikkert du får helt tynne lår og rumpe. Jeg vet det er lett å si, men prøv å være glad for at du lagrer fettet rundt hofter og lår og ikke rundt mage. Det er sunnere og personlig synes jeg det er mye penere. Og det vil være bare du som tenker på lårene dine på stranda i syden. Alle andre har nok med å tenke på hvordan de selv ser ut! :gjeiper: Anonym poster: 0f20b14867851c332ab4a331c62cc935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå