celmarith Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Er litt redd at kjolen ikke rekker fram i tide,tenkte å skrive mail å spørre om det ikke er mulig at kjolen sendes tidligere.Dvs.om det er bekreftet fra leverandøren at kjolen ikke er klar før,men mailen må skrives på engelsk å så god i engelsk er ikke jeg. Er det noen her som kan være så snill å hjelpe meg å skrive? Kjolen skulle sendes fra usa i begynnelsen av mai og vi skal gifte oss 28 mai (borgelig) Må jo også gjøres noen små justeringer på kjolen når den kommer,har jeg stor grunn til bekymring?
Arwen Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Jeg fikk beskjed om tre måneders leveringstid på min kjole, har nå ventet i fire og en halv, og den er endelig på vei. Tror jeg ville gjort noe for å få de til å sende tidligere ja, kjedelig åstresse hvis kjolen ikke skulle komme eller noe skulle være i veien.
Peluche Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Du kan sikkert legge inn hasteordre? Mange produsenter har kortere leveringstid mot et tillegg på 500-1000 kroner.
Jeanine Skrevet 8. februar 2004 #4 Skrevet 8. februar 2004 jeg har også bestilt kjole fra USA, men har bestilt i god tid slik at det er rom for flere måneder med forsinkelser. Kjolen skal komme i mai, mens jeg ikke gifter meg før i slutten av august. prøv å få lagt inn en hasteordre ja så ordner det seg sikkert! Du trenger ikke være så veldig god i engelsk for å få de til å forstå hva du vil fram til. Amerikanere er ikke så høytidelige som engelskmenn er, så de bryr seg ikke om skrivefeil og oppsettet på mailen. Begynn bare mailen med Hello og avslutt med best regards og navnet ditt. Og inni mellom kan du skrive noe slikt som at du er redd for at kjolen ikke skal komme tidsnok og om det er mulig å få den før (f.eks mot at du betaler). Håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå