Gå til innhold

Har jeg bommet kraftig?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har lett etter kjoler til et sommerbryllup men finner ingen verdens ting jeg liker innenfor budsjettet mitt. Jeg har kjøpt meg en kjole som ligner på denne(uten svart belte og med hvitt fluffy underskjørt istedet for svart som på bildet)

Anonym poster: 14b13a4a7febe7dc5a0db7e6220ae27d

Med mindre bruden skal ha kort brudekjole, eller svart mønster på kjolen, så ser jeg ikke problemet.

Særlig hvis du skal ha blå sko og veske. Eller Hva med røde sko og blå veske? Var i et bryllup der svigerinna hadde noe lignende. Litt sånn 50-talls rocka. Selv hadde jeg bunad, men det var dritkult til henne!!

Uansett hva du velger, bær det med selvtillit og smil masse :)

Anonym poster: 6806b3af903aff76a800fee712927fe5

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fiiin :jepp:

Hvor har du funnet den på bildet?

random search i google.. søkte på noe som sort og hvit blomstrete kjole.. elr noe sånt :P

AnonymBruker
Skrevet

Fin kjole :) Jeg har en lignende en bare med lilla i stoffet i tillegg. Denne har jeg brukt i 3 eller 4 bryllup nå, og har alltid fått skryt. Bruker å ha sorte og lilla silkebånd i livet, sorte høyhelte sko, hudfarget strømpebukse og oppsatt hår. Bruker sølvsmykker med strasstener i til. Føler meg alltid fin i den kjolen :) Har kjøpt til et sjal som jeg har brukt de gangene jeg skal i kirken.

Min kjole ble kjøpt på byoung i sin tid, til den nette sum av 599,-

Anonym poster: 6ea10f9817b305497a29d5d20d7d6e06

Min er også Byoung, lol :) Fant den på et salgstativ, det er visst Floyd som har laget den. betalte hele 199 for den ;) :D

AnonymBruker
Skrevet

Min er også Byoung, lol :) Fant den på et salgstativ, det er visst Floyd som har laget den. betalte hele 199 for den ;) :D

Dette burde da gå helt fint :) Min har vært brukt i bryllup fra 2008 og til i år :) Kommer til å bruke den igjen også. Både kirkebryllup, humanetisk og tinghusbryllup. Bare finn deg et fint sjal eller en bolero til, så er du good to go!

Anonym poster: 6ea10f9817b305497a29d5d20d7d6e06

AnonymBruker
Skrevet

ts her:

Var på "tilbehørshopping" i dag :) Fant ikke noen verdens ting :P Det eneste jeg har lagt merke til er at kjolen min viser mye mer kløft enn den på bildet. Derfor blir det visende alt for mye kløft med bolero til.. Noen som har en kreativ løsning på dette problemet? Sjal blir backup men liker det ikke ;P

Skrevet

ts her:

Var på "tilbehørshopping" i dag :) Fant ikke noen verdens ting :P Det eneste jeg har lagt merke til er at kjolen min viser mye mer kløft enn den på bildet. Derfor blir det visende alt for mye kløft med bolero til.. Noen som har en kreativ løsning på dette problemet? Sjal blir backup men liker det ikke ;P

3/4 ermet cardrigan?

Skrevet

Singlet el. under! Bruker det ofte fordi det har en tendens til å bli litt mye kløft i noen antrekk. Kanskje du kan prøve med svart for å "bryte" kjolen helt og fjerne deg enda mere fra "brudekjole"stilen?

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg synes den er altfor hvit, og hadde ikke likt om du hadde den i mitt bryllup...

• Liker 1
Skrevet

jeg synes den er altfor hvit, og hadde ikke likt om du hadde den i mitt bryllup...

Seriøst? Den er svart og hvit. Hva hadde du vært redd for; at ikke alle visste hvem bruden var? Og hvoran er det mulig å IKKE se at dette er i nærheten lik en evt. hvit brudekjole? Hva om noen kom i en nydelig grønn kjole, og så alldeles fantastisk ut i den? Hva er forskjellen egentlig?

Skrevet

Kjempefin kjole! Så lenge ikke bruden har hvit kjole med sorte detaljer tror jeg du er sikker. (Tror ikke akkurat ay du blir forvekslet med bruden, men kanskje forlover? :P )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...