AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Skjønner at kjemien har en del å si, men når man velger å treffes igjen etter første date, da gir man det en sjangse. Når begynner dere å være med hjem, være mer intime ? Når man er 35+ snakker man da om når man skal f.eks. kysse, ha sex ol? eller er det noe som skjer.. Er det noe "uskrevne regler" om hvor mange dater man bør være på før man er "løs" og er det slik at mannen skal ta intiativ..? Ja - ny på nett-dating.. Anonym poster: a2fde4a1a807b20411db0ffb5c331e81
Gjest Janus Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Regler er til for å brytes. La andre bekymre seg for hva som er rett eller galt. Har du lyst har du lov.
Gjest Bud Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Kjør på, sånne ting har en tendens til å komme av seg selv when the time is right 1
Gjest Anna.S Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Jeg er 35 år og har ganske god erfaring når det kommer til nettdating. Jeg har en regel og det er at jeg ikke har sex før vi er blitt monogame på datingfronten. Noen vil kalle det at vi er kjærester, men i allefall så har vi bestemt oss for at vi ikke skal treffe andre. Selvfølgelg har kjemi mye å si og det kan godt hende man finner ut at man ikke passer sammen når det kommer til sex, men erfaringer til meg og veninnen mine er at hvis man har sex for tidlig så forsvinner mennene.
Steinar40 Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Jeg er 35 år og har ganske god erfaring når det kommer til nettdating. Jeg har en regel og det er at jeg ikke har sex før vi er blitt monogame på datingfronten. Noen vil kalle det at vi er kjærester, men i allefall så har vi bestemt oss for at vi ikke skal treffe andre. Selvfølgelg har kjemi mye å si og det kan godt hende man finner ut at man ikke passer sammen når det kommer til sex, men erfaringer til meg og veninnen mine er at hvis man har sex for tidlig så forsvinner mennene. Selvfølgelig. Man betaler jo ikke for noe som er gratis. Derfor må man aldri gi bort noe gratis. Samme hvilket kjønn man er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå