AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #41 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2012 den 22.51): Brudgommen ble hentet på fredag ettermiddag av forloveren sin, og tatt med på ei hytte uti ingenmannslang. De hadde fiska, blitt fulle på øl og sovi telt. Forloveren hadde beklaga at han var litt treg med å planlegge, så det ikke hadde passet for noen andre. På morgenkvisten ble brudgommen kjørt hjem, og han VAR SÅ SKUFFA!!!! Det var nesten så han lå på sofaen å gråt, for han har egentlig en stor kompisgjeng som sjelden sier nei til alkohol, og fulle eller edru; de tar helt av!!! Altså hadde brudgommen store forventninger til utdrikningslaget. Bruden (som jo var inkl i planene) hadde bare heist på skuldrene og sagt at han luktet fisk og øl, så han fikk komme seg opp i dusjen før ungene våknet. Dette hadde skuffet brudgommen enda mer!!! Var dette et morsomt utdrikningslag? Jeg synes ikke noe om sånne "overraskelser" hvor man først skal gjøre noen lei seg også liksom gjøre de glad igjen etterpå. Jeg hadde blitt forbanna og bedt alle sammen pelle seg hjem jeg helt ærlig. Anonymkode: 61443...ed6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #42 Del Skrevet 12. september 2023 Et jeg ikke var i selv, fordi forloveren gjorde null innsats i å få tak i folk, samt organisere 🙈 Sistemann, en barndomsvenn av bruden, fikk beskjed først 5 dager før utdrikningslaget. Jeg fikk vite om det to uker før, og hadde da fullt opp den aktuelle dagen. Messengertråden var opprettet to måneder tidligere, så det hadde vært mye tid på å invitere. Vi fikk beskjed om at det ville koste i overkant av 2000 kr, og ikke hvor eller hva som skulle skje. Flere stilte spørsmål om dette. Noen varslet at det ble for dyrt. Forloveren svarte bare kvast tilbake, og planene for dagen ble avslørt først ei uke før selve dagen. Da hadde flere meldt seg ut av gruppa, og noen visste enda ikke om den. De endte opp med å være 5 stk. i utdrikningslaget. Kunne sikkert vært 15. Jeg får fryktelig vondt av bruden, som ikke så sine nærmeste der.. 😔 Anonymkode: 74286...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #43 Del Skrevet 25. september 2023 On 9/12/2023 at 12:35 PM, AnonymBruker said: Et jeg ikke var i selv, fordi forloveren gjorde null innsats i å få tak i folk, samt organisere 🙈 Sistemann, en barndomsvenn av bruden, fikk beskjed først 5 dager før utdrikningslaget. Jeg fikk vite om det to uker før, og hadde da fullt opp den aktuelle dagen. Messengertråden var opprettet to måneder tidligere, så det hadde vært mye tid på å invitere. Vi fikk beskjed om at det ville koste i overkant av 2000 kr, og ikke hvor eller hva som skulle skje. Flere stilte spørsmål om dette. Noen varslet at det ble for dyrt. Forloveren svarte bare kvast tilbake, og planene for dagen ble avslørt først ei uke før selve dagen. Da hadde flere meldt seg ut av gruppa, og noen visste enda ikke om den. De endte opp med å være 5 stk. i utdrikningslaget. Kunne sikkert vært 15. Jeg får fryktelig vondt av bruden, som ikke så sine nærmeste der.. 😔 Anonymkode: 74286...3ac Huff, så dårlig I frykt for akkurat dette med at noen blir ekskludert pga høy pris, ga jeg beskjed til forlover at jeg ønsket noe som alle har mulighet å delta i. Det ble en hjemmefest, med takeaway og god drikke, og faktisk alle skulle delta 🤩 Men så ble jeg, forlover og flere andre smittet med korona i forkant, og det måtte avlyses 😭😅 Synd, for det hadde blitt en kjempefest 💕 Anonymkode: 77adf...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #44 Del Skrevet 21. oktober 2023 Noen som har noen tips til denne situasjonen? Barndomskompisen til min forlovede er selvskreven forlover for min kommende mann, og problemet er bare at dette er ganske så «vill» type. Siden lenge før vi forlovet oss så har han snakket høyt om hvor sinnsykt dette utdrikningslaget skal bli. Som person har han null hemninger, og går jevnlig på strippeklubb. Tidligere har han også kjøpt sex i utlandet, og dette er da han som er selvutnevnt konge over utdrikningslaget til min samboer. Jeg er ikke komfortabel med dette. Ikke fordi jeg ikke stoler på min samboer, men fordi jeg vet at forloveren kan finne på det aller meste. Han sjenker til stadighet kompisene fra sans og samling, kjører i fylla, skyter med våpen på fylla, og erter på seg alt som kan krype og gå for å sloss. For meg er det helt feil hvis vårt giftemål skal «feires» med nakne damer, og ikke av typen «stripper light». Jeg er faktisk også oppriktig bekymra for hva han kan finne på å stelle i stand. Vi har vært sammen i 7 år, og i mitt hode er det helt feil at det skal feires med nakne damer. Hadde han klådd på nakne bryst i hvilken som helst annen anledning, hadde de vært utroskap. Så det at kompisen eventuelt «bestiller utroskapen», gjør det ikke noe bedre i mine øyne. For jeg kjenner forloveren godt nok nå, til å vite at her vil det ikke bare være snakk om ei snerten snelle i en tight kjole, som kommer å gir en lapdance. Dette blir kun iført stringtruse, og med puppene som motoboater ansiktet til min forlovede - altså jeg blir kvalm bare av tanken. Hjelp? Anonymkode: 1cc86...084 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #45 Del Skrevet 21. oktober 2023 Menns utdrikningslag er oppskrytt, The Hangover er bare tull. Det var noe sånt jeg så for meg. Jeg drakk meg snydens ved aller første anledning, da ble det ikke noe mer shit. Skulle gjerne droppet hele greia. Ville ikke ha frekke fadøl, eller en estisk ungjentes underliv i fjeset. Jeg tenker du må stole på din forlovede og at dere må alliere dere med hans mer fornuftige venner? Anonymkode: 8e358...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #46 Del Skrevet 21. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Menns utdrikningslag er oppskrytt, The Hangover er bare tull. Det var noe sånt jeg så for meg. Jeg drakk meg snydens ved aller første anledning, da ble det ikke noe mer shit. Skulle gjerne droppet hele greia. Ville ikke ha frekke fadøl, eller en estisk ungjentes underliv i fjeset. Jeg tenker du må stole på din forlovede og at dere må alliere dere med hans mer fornuftige venner? Anonymkode: 8e358...6a3 Jeg føler jo at dette hangover-inntrykket er feil for de aller fleste, og at man gjerne ikke går så all out. Men denne kompisen er ikke tam, og rett og slett kapabel til det meste. Så her er det faktisk størst sjanse for at det tar helt av, og blir akkurat så ille som forventet. Til og med forloveden min er bekymret. Når de har vært i «vanlige» utdrikningslag før, har denne kompisen bare vært opptatt av å klage på mangelen av nakne damer og full fart. Og hans ord «nå skal han endelig få vise alle hvordan et skikkelig utdrikningslag skal være». Anonymkode: 1cc86...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #47 Del Skrevet 22. oktober 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har noen tips til denne situasjonen? Barndomskompisen til min forlovede er selvskreven forlover for min kommende mann, og problemet er bare at dette er ganske så «vill» type. Siden lenge før vi forlovet oss så har han snakket høyt om hvor sinnsykt dette utdrikningslaget skal bli. Som person har han null hemninger, og går jevnlig på strippeklubb. Tidligere har han også kjøpt sex i utlandet, og dette er da han som er selvutnevnt konge over utdrikningslaget til min samboer. Jeg er ikke komfortabel med dette. Ikke fordi jeg ikke stoler på min samboer, men fordi jeg vet at forloveren kan finne på det aller meste. Han sjenker til stadighet kompisene fra sans og samling, kjører i fylla, skyter med våpen på fylla, og erter på seg alt som kan krype og gå for å sloss. For meg er det helt feil hvis vårt giftemål skal «feires» med nakne damer, og ikke av typen «stripper light». Jeg er faktisk også oppriktig bekymra for hva han kan finne på å stelle i stand. Vi har vært sammen i 7 år, og i mitt hode er det helt feil at det skal feires med nakne damer. Hadde han klådd på nakne bryst i hvilken som helst annen anledning, hadde de vært utroskap. Så det at kompisen eventuelt «bestiller utroskapen», gjør det ikke noe bedre i mine øyne. For jeg kjenner forloveren godt nok nå, til å vite at her vil det ikke bare være snakk om ei snerten snelle i en tight kjole, som kommer å gir en lapdance. Dette blir kun iført stringtruse, og med puppene som motoboater ansiktet til min forlovede - altså jeg blir kvalm bare av tanken. Hjelp? Anonymkode: 1cc86...084 Ærlig talt, hadde det vært meg, hadde mannen for lenge siden fått valget mellom meg og å omgås denne barndomskompis. Hvis mannen ikke setter foten ned og sier nei til dette utdrikkingslag, ville det ikke bli noe bryllup eller ekteskap i det hele tatt. Anonymkode: 51e3c...573 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #48 Del Skrevet 22. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ærlig talt, hadde det vært meg, hadde mannen for lenge siden fått valget mellom meg og å omgås denne barndomskompis. Hvis mannen ikke setter foten ned og sier nei til dette utdrikkingslag, ville det ikke bli noe bryllup eller ekteskap i det hele tatt. Anonymkode: 51e3c...573 Vi bor ikke på samme sted, så kontakten er ikke noe problem. Også er ikke forloveden min med på disse turene og festene som han her arrangerer jevnlig, for kompisen er jo singel enda. Jeg ville aldri funnet på å gi han valget mellom kompisene sine og meg, for selv om han her er helt uegnet som forlover og tildelt uberegnelig (i mine øyne), så har alle kompisene hans tatt meg skikkelig inn i varmen. Jeg er alltid en selvskreven gjest i dette kaoset på fest, og de er veldig hyggelige. Men han er virkelig et kroneksempel på at når alkoholen kommer inn, så går vettet ut. Hovedproblemet er at denne kompisen har høy sosial status innad i vennegruppa, for når han ikke er helt drita, så er han en fin fyr som gjerne blir et sosialt midtpunkt. På denne måten så «slipper han unna» med mye, som andre nødvendigvis ikke gjør. Han er gjerne flink på å få folk med seg, og ikke mot seg. Så jeg vet at de syke planene han legger, de kommer til å bli gjennomført, og det vil ikke være snakk om noe annet. Bytte han ut som forlover nå, er heller ikke aktuelt, for det kommer til å skape furore. Det samme hvis vi sier at «ja, du er forlover, men du får ikke ha ansvaret for utdrikningslaget». Vet ikke hva annet jeg skal gjøre enn å prøve å alliere meg med to andre kompiser, som bare får være typ «body guards» og ha ansvaret for å fjerne forloveden min fra situasjoner som over hodet ikke er akseptable.. Men det er ikke så lett å få to venner med på dette heller, kan jeg tenke meg. Anonymkode: 1cc86...084 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #49 Del Skrevet 22. oktober 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Vi bor ikke på samme sted, så kontakten er ikke noe problem. Også er ikke forloveden min med på disse turene og festene som han her arrangerer jevnlig, for kompisen er jo singel enda. Jeg ville aldri funnet på å gi han valget mellom kompisene sine og meg, for selv om han her er helt uegnet som forlover og tildelt uberegnelig (i mine øyne), så har alle kompisene hans tatt meg skikkelig inn i varmen. Jeg er alltid en selvskreven gjest i dette kaoset på fest, og de er veldig hyggelige. Men han er virkelig et kroneksempel på at når alkoholen kommer inn, så går vettet ut. Hovedproblemet er at denne kompisen har høy sosial status innad i vennegruppa, for når han ikke er helt drita, så er han en fin fyr som gjerne blir et sosialt midtpunkt. På denne måten så «slipper han unna» med mye, som andre nødvendigvis ikke gjør. Han er gjerne flink på å få folk med seg, og ikke mot seg. Så jeg vet at de syke planene han legger, de kommer til å bli gjennomført, og det vil ikke være snakk om noe annet. Bytte han ut som forlover nå, er heller ikke aktuelt, for det kommer til å skape furore. Det samme hvis vi sier at «ja, du er forlover, men du får ikke ha ansvaret for utdrikningslaget». Vet ikke hva annet jeg skal gjøre enn å prøve å alliere meg med to andre kompiser, som bare får være typ «body guards» og ha ansvaret for å fjerne forloveden min fra situasjoner som over hodet ikke er akseptable.. Men det er ikke så lett å få to venner med på dette heller, kan jeg tenke meg. Anonymkode: 1cc86...084 Det endrer faktisk ingenting for mitt vedkommende. Snarere motsatt. Din kommende mann og resten av gjengen er en flokk hjelpeløse lemminger som ikke «kan noe for» hva grisen får dem med på. Nei, takk. Anonymkode: 51e3c...573 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #50 Del Skrevet 23. oktober 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det endrer faktisk ingenting for mitt vedkommende. Snarere motsatt. Din kommende mann og resten av gjengen er en flokk hjelpeløse lemminger som ikke «kan noe for» hva grisen får dem med på. Nei, takk. Anonymkode: 51e3c...573 Unnskyld meg, men min kommende mann er så absolutt ikke en «hjelpesløs lemming». Den tiltagende oppførselen til forloveren hans har primært eskalert de siste årene, og min forlovede har ikke vært med eller vært i nærheten av disse eskapadene. Denne vennen har primært vært på bærtur med en ny vennegruppe han har skaffet seg, etter at resten av gjengen deres har slått seg til ro med damer og barn. Min bekymring er så absolutt ikke rettet mot at min forlovede ikke sier nei, til ting som slettes ikke er passende i et utdrikningslag og som han vet jeg ikke aksepterer. Men alle vet at de konsumeres alkohol i slike sammenhenger, i tillegg så vet jeg at denne forloveren er «smart nok» til å dra frem de sykeste delene av opplegget til folk er langt forbi vanlig beruselse. Han hadde ikke hatt noe problem med å sende løs en stripper på min mann, selv som han var så full at han satt sovende på en stol, for så å filme det. Ja, da får han unngå å bli så full, tenker du. Men det er jo ikke så utrolig lett, hvis du har 12 mann som prøver å sjekke deg en hel dag, og du koser deg med de vanlige aktivitetene som kommer først. Kanskje man slipper guarden ned fordi det ikke virker som om noe upassende skal skje, også er det gjort. Jeg spør etter tips og hjelp, og hvis du ikke har noe annet enn fornærmelser og antagelser om personer du ikke vet noe om å komme med, så trenger du heller ikke å kommentere. Anonymkode: 1cc86...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #51 Del Skrevet 23. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: (...) i tillegg så vet jeg at denne forloveren er «smart nok» til å dra frem de sykeste delene av opplegget til folk er langt forbi vanlig beruselse. Han hadde ikke hatt noe problem med å sende løs en stripper på min mann, selv som han var så full at han satt sovende på en stol, for så å filme det. Ja, da får han unngå å bli så full, tenker du. Men det er jo ikke så utrolig lett, hvis du har 12 mann som prøver å sjekke deg en hel dag, Anonymkode: 1cc86...084 Nei, jeg tenker han allerede vet nok om hva denne barndomskompissen holder på med, til å kutte ham blankt. Men så får vi bare konstatere jeg i større grad enn du forventer folk tar ansvar for hvilke situasjoner de setter seg selv i. 17 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke hva annet jeg skal gjøre enn å prøve å alliere meg med to andre kompiser, som bare får være typ «body guards» og ha ansvaret for å fjerne forloveden min fra situasjoner som over hodet ikke er akseptable.. Anonymkode: 1cc86...084 Dagens tips: Finn en mann som mener dette er hans eget ansvar. Anonymkode: 51e3c...573 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #52 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 1.14): Noen som har noen tips til denne situasjonen? Barndomskompisen til min forlovede er selvskreven forlover for min kommende mann, og problemet er bare at dette er ganske så «vill» type. Siden lenge før vi forlovet oss så har han snakket høyt om hvor sinnsykt dette utdrikningslaget skal bli. Som person har han null hemninger, og går jevnlig på strippeklubb. Tidligere har han også kjøpt sex i utlandet, og dette er da han som er selvutnevnt konge over utdrikningslaget til min samboer. Jeg er ikke komfortabel med dette. Ikke fordi jeg ikke stoler på min samboer, men fordi jeg vet at forloveren kan finne på det aller meste. Han sjenker til stadighet kompisene fra sans og samling, kjører i fylla, skyter med våpen på fylla, og erter på seg alt som kan krype og gå for å sloss. For meg er det helt feil hvis vårt giftemål skal «feires» med nakne damer, og ikke av typen «stripper light». Jeg er faktisk også oppriktig bekymra for hva han kan finne på å stelle i stand. Vi har vært sammen i 7 år, og i mitt hode er det helt feil at det skal feires med nakne damer. Hadde han klådd på nakne bryst i hvilken som helst annen anledning, hadde de vært utroskap. Så det at kompisen eventuelt «bestiller utroskapen», gjør det ikke noe bedre i mine øyne. For jeg kjenner forloveren godt nok nå, til å vite at her vil det ikke bare være snakk om ei snerten snelle i en tight kjole, som kommer å gir en lapdance. Dette blir kun iført stringtruse, og med puppene som motoboater ansiktet til min forlovede - altså jeg blir kvalm bare av tanken. Hjelp? Anonymkode: 1cc86...084 Lag din egen tråd heller Anonymkode: 3141e...0dc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #53 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Unnskyld meg, men min kommende mann er så absolutt ikke en «hjelpesløs lemming». Den tiltagende oppførselen til forloveren hans har primært eskalert de siste årene, og min forlovede har ikke vært med eller vært i nærheten av disse eskapadene. Denne vennen har primært vært på bærtur med en ny vennegruppe han har skaffet seg, etter at resten av gjengen deres har slått seg til ro med damer og barn. Min bekymring er så absolutt ikke rettet mot at min forlovede ikke sier nei, til ting som slettes ikke er passende i et utdrikningslag og som han vet jeg ikke aksepterer. Men alle vet at de konsumeres alkohol i slike sammenhenger, i tillegg så vet jeg at denne forloveren er «smart nok» til å dra frem de sykeste delene av opplegget til folk er langt forbi vanlig beruselse. Han hadde ikke hatt noe problem med å sende løs en stripper på min mann, selv som han var så full at han satt sovende på en stol, for så å filme det. Ja, da får han unngå å bli så full, tenker du. Men det er jo ikke så utrolig lett, hvis du har 12 mann som prøver å sjekke deg en hel dag, og du koser deg med de vanlige aktivitetene som kommer først. Kanskje man slipper guarden ned fordi det ikke virker som om noe upassende skal skje, også er det gjort. Jeg spør etter tips og hjelp, og hvis du ikke har noe annet enn fornærmelser og antagelser om personer du ikke vet noe om å komme med, så trenger du heller ikke å kommentere. Anonymkode: 1cc86...084 Slutt å be om tips og triks på noen andres tråd? Nesten like dårlige sosiale antenner som forloveden din 🙈 Anonymkode: 3141e...0dc 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #54 Del Skrevet 23. oktober 2023 On 10/22/2023 at 1:14 AM, AnonymBruker said: Noen som har noen tips til denne situasjonen? Barndomskompisen til min forlovede er selvskreven forlover for min kommende mann, og problemet er bare at dette er ganske så «vill» type. Siden lenge før vi forlovet oss så har han snakket høyt om hvor sinnsykt dette utdrikningslaget skal bli. Som person har han null hemninger, og går jevnlig på strippeklubb. Tidligere har han også kjøpt sex i utlandet, og dette er da han som er selvutnevnt konge over utdrikningslaget til min samboer. Jeg er ikke komfortabel med dette. Ikke fordi jeg ikke stoler på min samboer, men fordi jeg vet at forloveren kan finne på det aller meste. Han sjenker til stadighet kompisene fra sans og samling, kjører i fylla, skyter med våpen på fylla, og erter på seg alt som kan krype og gå for å sloss. For meg er det helt feil hvis vårt giftemål skal «feires» med nakne damer, og ikke av typen «stripper light». Jeg er faktisk også oppriktig bekymra for hva han kan finne på å stelle i stand. Vi har vært sammen i 7 år, og i mitt hode er det helt feil at det skal feires med nakne damer. Hadde han klådd på nakne bryst i hvilken som helst annen anledning, hadde de vært utroskap. Så det at kompisen eventuelt «bestiller utroskapen», gjør det ikke noe bedre i mine øyne. For jeg kjenner forloveren godt nok nå, til å vite at her vil det ikke bare være snakk om ei snerten snelle i en tight kjole, som kommer å gir en lapdance. Dette blir kun iført stringtruse, og med puppene som motoboater ansiktet til min forlovede - altså jeg blir kvalm bare av tanken. Hjelp? Anonymkode: 1cc86...084 Det er vel like mye utroskap i utdrikningslaget Anonymkode: 05131...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #55 Del Skrevet 23. oktober 2023 Beste utdrikningslag: vindtunnel på Voss. Verste utdrikningslag: kaffe og kaker hele dagen. Anonymkode: 51f95...194 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #56 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 1.14): Noen som har noen tips til denne situasjonen? Barndomskompisen til min forlovede er selvskreven forlover for min kommende mann, og problemet er bare at dette er ganske så «vill» type. Siden lenge før vi forlovet oss så har han snakket høyt om hvor sinnsykt dette utdrikningslaget skal bli. Som person har han null hemninger, og går jevnlig på strippeklubb. Tidligere har han også kjøpt sex i utlandet, og dette er da han som er selvutnevnt konge over utdrikningslaget til min samboer. Jeg er ikke komfortabel med dette. Ikke fordi jeg ikke stoler på min samboer, men fordi jeg vet at forloveren kan finne på det aller meste. Han sjenker til stadighet kompisene fra sans og samling, kjører i fylla, skyter med våpen på fylla, og erter på seg alt som kan krype og gå for å sloss. For meg er det helt feil hvis vårt giftemål skal «feires» med nakne damer, og ikke av typen «stripper light». Jeg er faktisk også oppriktig bekymra for hva han kan finne på å stelle i stand. Vi har vært sammen i 7 år, og i mitt hode er det helt feil at det skal feires med nakne damer. Hadde han klådd på nakne bryst i hvilken som helst annen anledning, hadde de vært utroskap. Så det at kompisen eventuelt «bestiller utroskapen», gjør det ikke noe bedre i mine øyne. For jeg kjenner forloveren godt nok nå, til å vite at her vil det ikke bare være snakk om ei snerten snelle i en tight kjole, som kommer å gir en lapdance. Dette blir kun iført stringtruse, og med puppene som motoboater ansiktet til min forlovede - altså jeg blir kvalm bare av tanken. Hjelp? Anonymkode: 1cc86...084 Altså, det kan hende at jeg er for streng, men jeg hadde avsluttet et forhold med en mann med en slik bestevenn og forlover. Si meg hvem dine venner er, så sier jeg hvem du er, eller noe sånt. Hvorfor ønsker han å ha en forlover som kjøper sex, kjører i fylla osv? Anonymkode: 1fe5c...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 29. oktober 2023 #57 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 12.12): Vi bor ikke på samme sted, så kontakten er ikke noe problem. Også er ikke forloveden min med på disse turene og festene som han her arrangerer jevnlig, for kompisen er jo singel enda. Jeg ville aldri funnet på å gi han valget mellom kompisene sine og meg, for selv om han her er helt uegnet som forlover og tildelt uberegnelig (i mine øyne), så har alle kompisene hans tatt meg skikkelig inn i varmen. Jeg er alltid en selvskreven gjest i dette kaoset på fest, og de er veldig hyggelige. Men han er virkelig et kroneksempel på at når alkoholen kommer inn, så går vettet ut. Hovedproblemet er at denne kompisen har høy sosial status innad i vennegruppa, for når han ikke er helt drita, så er han en fin fyr som gjerne blir et sosialt midtpunkt. På denne måten så «slipper han unna» med mye, som andre nødvendigvis ikke gjør. Han er gjerne flink på å få folk med seg, og ikke mot seg. Så jeg vet at de syke planene han legger, de kommer til å bli gjennomført, og det vil ikke være snakk om noe annet. Bytte han ut som forlover nå, er heller ikke aktuelt, for det kommer til å skape furore. Det samme hvis vi sier at «ja, du er forlover, men du får ikke ha ansvaret for utdrikningslaget». Vet ikke hva annet jeg skal gjøre enn å prøve å alliere meg med to andre kompiser, som bare får være typ «body guards» og ha ansvaret for å fjerne forloveden min fra situasjoner som over hodet ikke er akseptable.. Men det er ikke så lett å få to venner med på dette heller, kan jeg tenke meg. Anonymkode: 1cc86...084 Hvorfor vil han i det hele tatt velge en forlover som risikerer ekteskapet hans? hva så om det skaper «furore»? Regner med resten av kompisene skjønner det? Regner med det er en grunn til at han aldri har vært forlover før… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #58 Del Skrevet 29. oktober 2023 Verste jeg har vært i var et hvor brudgommen endte opp med å pule ei vi fant på byen. Bruden vet det fremdeles ikke. Anonymkode: 7c142...b10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #59 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg forstår bekymringen din rundt utdrikningslag og at det kan være farlige situasjoner. Dessverre har jeg ingen personlige erfaringer med utdrikningslag, da jeg ikke har deltatt på noen tidligere. Men jeg har hørt om både morsomme og vellykkede påfunn, som for eksempel overraskelsesbesøk fra venner og familie eller morsomme aktiviteter som paintball eller escape room. Det er viktig å huske at sikkerhet alltid bør være en prioritet, og at man kan ha det gøy uten å utsette noen for fare. Anonymkode: 15ab7...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #60 Del Skrevet 3. november 2023 Det mest fascinerende er forskjellen på menn og kvinner under planleggingen. Vi som par var forlovere for brud og brudgom. Da forlover til brud fikk listen over deltagere, ble det sendt ut felles melding om å holde av dato og en grovskisse over aktiviteter. Etter et døgn var det ca 10 svar med ønsker om å "ikke sitte ved siden av hun og hun under middag", "må dra klokka da og da", flere forslag om andre datoer, "denne aktiviteten har jeg gjort før og vil ikke gjøre igjen, kan jeg betale mindre?". Da forlover til brudgommen sendte tilsvarende mail om å holde av en hel helg fra fredag morgen til søndag kveld, turen går dit og koster ca X kroner kom følgende svar i løpet av 24 timer: *påmeldt*, *påmeldt*, *påmeldt* osv... Ikke en kommentar, ingen spørsmål, ingenting. Anonymkode: b9080...812 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå