Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke sanger får deg i skikkelig festhumør, sånn at du bare får lyst til å helle nedpå, danse og slå ut håret? :rodmer:

Anonym poster: 516cd1d7bd437e55b6f08105feeee6b7

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Har veeeldig mange sånne sanger, og det endrer seg jo litt etter hva som er hitz og hva man plutselig blir lei av osv!

Men denne gamle schlageren her tar meg alltid fra sofamodus til partymodus på null komma niks. Etter 15 sekunder har jeg gått fra halvdød og lat til å stå i dusjen med en pils i hånda og synge "WAKE UP!! jadibladishushibliddi MAKE UP!! sjisjididdledadibladi SHAKE UP!!"

• Liker 1
Gjest energibånd
Skrevet (endret)

Dette er egentlig ikke min type musikk, men jeg blir i godt humør når jeg hører denne sangen:

Glemte denne sangen:

Hører ikke på B182 til vanlig, men denne sangen gir meg en god følelse - synger alltid med på refrenget. :romeo:

Endret av Toppkvark
AnonymBruker
Skrevet

:skya:

Anonym poster: 2ebb178d4171bba5758aafdc8b566de7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har veeeldig mange sånne sanger, og det endrer seg jo litt etter hva som er hitz og hva man plutselig blir lei av osv!

Men denne gamle schlageren her tar meg alltid fra sofamodus til partymodus på null komma niks. Etter 15 sekunder har jeg gått fra halvdød og lat til å stå i dusjen med en pils i hånda og synge "WAKE UP!! jadibladishushibliddi MAKE UP!! sjisjididdledadibladi SHAKE UP!!"

Men.. Er det ikke gøyere med sanger man kan danse til? Eller som har litt rytme iallfall? :klo:

Skrevet (endret)

Disse som gjelder for tiden:

Endret av kråkefjas
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Men.. Er det ikke gøyere med sanger man kan danse til? Eller som har litt rytme iallfall? :klo:

Jo, liker det også =)

Men det er noe med disse gamle, harry rockesangene som bare gjør meg veldig øltørst. Kanskje fordi jeg har festet mye til dem i min pure ungdom. Pavlovs hund-prinsippet.

Men setter gjerne på noe i siste-fra-David-Guetta-duren. Akkurat nå er det denne:

Sånt har jeg en tendens til å "bruke opp" og bli drittlei av fort da. Det er bare Rage Against the Machine, Turboneger, Iron Maiden og sånt som alltid vil få meg til å hytte med neven og styrte pilsen.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Spørs jo akkurat hva man liker og om man danser på fester. :)

Gjest Elissima
Skrevet

Det går mye i den her for tiden, elsker sangen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Queen - Somebody to love

Queen - Dont stop me now!

The Trammps - Disco Inferno

Bee Gees - Stayin Alive

Anonym poster: 9967d02e2172a23d1d22d6ae4b1e8ec0

Skrevet

Ingenting slår dette!

• Liker 1
Skrevet

Ingenting slår dette!

helt enig!

runner up;

Skrevet

LMFAO - Sorry for party rocking

Anthem kings - the party next door (avicii party rocker remix)

havana brown - we run the night

dave darell - keep your hands up

og ganske mange andre :) Er ikke så vanskelig å få meg i partyhumør :fnise:

Gjest Cuntzilla
Skrevet

helt enig!

runner up;

Ja!

Nå minnet du meg på at ingenting gir meg mer festhumør enn 80tallet, gjerne den mørkere siden av pop/rock.

• Liker 1
Skrevet

Ja!

Nå minnet du meg på at ingenting gir meg mer festhumør enn 80tallet, gjerne den mørkere siden av pop/rock.

Vi to må på fest sammen. Jeg er litt puddelrock/glamrock-dimling fremdeles, så jeg slenger med denne;

http://www.youtube.com/watch?v=8fAi8Jc2hrw

Skrevet

Vi to må på fest sammen. Jeg er litt puddelrock/glamrock-dimling fremdeles, så jeg slenger med denne;

Girlschool <3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...