Gå til innhold

Farfar gikk bort for nesten to uker siden

SemperFi

Anbefalte innlegg

Min snille, gode og omtenksomme farfar gikk bort for nesten to uker siden, og først nå får jeg vite det via moren min. :tristbla:

Jeg har ikke hatt mye kontakt med besteforeldre, tanter, onkler, kusiner og fettere pga avstanden. Men farfar er en av de jeg likte aller best, han forsto meg så godt og vi kunne prate i lenge over telefonen. :tristbla:

Han var svært syk det siste året. :( Jeg fikk beskjed om at han sovnet inn fredfullt.

Foreldrene mine ville ikke gi beskjeden før eksamenene mine var unnagjort. Jeg kjenner at mitt hjertet brister i tusen biter. :(

Hvil i fred farfar, jeg kommer aldri til å glemme deg. Kunne ønske at du fikk ditt ønske oppfylt å se meg ferdig utdannet, jeg lovte å besøke deg da. Farfar du var en diamant!

Endret av SemperFi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Mange klemmer til deg, min venn :hjerte:

Håper det går fint med deg, og at du har noen som kan støtte deg :klem1:

Min farfar var også verdens beste, han betydde så mye for meg. Skulle ønske han var klar over det.

Savner han så mye, i dag er det akkuratt fire måneder siden han døde..jeg var bortreist da det hende, og han hadde blitt plutselig blitt syk og ligget et par dager på sykehuset før han døde, jeg fikk ikke vite det før dagen etterpå, selvom jeg daglig hadde kontakt med mine foreldre.. Skulle gjerne visst at han lå syk, så ser hvordan du har det, om du ikke fikk vite før nå..

Har felt en del tårer i dag ja, nå måender etter..

Det blir bedre, men han vil alltid være i mitt hjerte :hjerte:

Klem, og beklager for litt rotete innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre Semper.....

alltid trist når gode familieforbindelser forsvinner :(

Mine kondolanser frembringes herved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du ikke dratt i begravelsen heller? :sjokkert: Selv om det hadde gått ut over eksamenene dine, så burde det vel vært et valg du fikk ta selv.

Min farmor ligger på sykehjem og er mye dårlig for tiden. Jeg håper hun holder ut en uke til til jeg kommer hjem.

Anonym poster: 68bf4eebd456e98d45b27a59782cc3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår foreldrene dine. Bestefaren din ville helt sikkert hatt et ønske om at du konsentrerte deg om innspurten av eksamenstiden. Bruk tiden nå på å sørge. Kondolerer.

Anonym poster: 385dca113a0a03e7771336d6c3a7015f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...