Gjest Moonshadow Skrevet 8. februar 2004 #1 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg satt å så på gullfisken i går. Jeg syens som regel at de parodiene de har på reklamene er veldig morrsomme. Jeg er ikke en person som lett blir provosert av slike spøker, men i går ble jeg veeeldig irritert. Det var parodi på sparebanken reklame. Der de sier at livet blir ikke det samme og det er det beste som har hent deg, så "reklanerte" de for heroin!! Jeg synes ikke akkurat det er noe å spøke med. Det er veldig mange i Norge som har ødelagt livene sine med det og mange dør hvert år av heroin. Jeg syntes det var veldig smakløst å spøke med en så alvorlig ting. Mulig jeg overreagerer fordi jeg selv har hatt slike prøblem, men jeg kan ikke tro at jeg hadde sett noe humor i det uansett.. Hva mener dere?? Er det morro å spøke med noe så alvorlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 8. februar 2004 #2 Del Skrevet 8. februar 2004 Helt enig..Reagerte på det selv faktisk!! Man kan spøke med det meste på en ok måte..Men dette ble litt vel drygt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. februar 2004 #3 Del Skrevet 8. februar 2004 Helt enig..Reagerte på det selv faktisk!! Man kan spøke med det meste på en ok måte..Men dette ble litt vel drygt! Ja, jeg mener i allefall det. Det er litt for alvorlig tema til å spøke med synes jeg også ettersom det er såppas mange som dør av overdose hvert år i Norge. Jeg har flere venner som har død av heroin, så jeg klarer ikke å se humoren i det. Jeg regner også med at det var mange mødre som satt å så på som kanskje har barn der ute som er helt på kjøret og kanskje har problemer med å takle hverdagen så får de det slengt i fleisen på den måten... Smakløst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 8. februar 2004 #4 Del Skrevet 8. februar 2004 Helt enig, det var direkte usmakelig, og jeg tåler nå det meste. Det kunne de spart seg for :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. februar 2004 #5 Del Skrevet 8. februar 2004 syns det fins verre ting å spøke med.. fes folk med sykdommer og skavanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. februar 2004 #6 Del Skrevet 8. februar 2004 Reagerte faktisk både på "heroin-reklamen" og på "reklamen" for "Nazi-hits for kids", jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 8. februar 2004 #7 Del Skrevet 8. februar 2004 Heroin reklamen toppa liksom heile driden. Programmet var humørløst og kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. februar 2004 #8 Del Skrevet 8. februar 2004 Sparebank 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. februar 2004 #9 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg er helt enig med dere. Det var en utrolig dårlig spøk. Programlederen var dritt dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. februar 2004 #10 Del Skrevet 8. februar 2004 Heroin reklamen toppa liksom heile driden. Programmet var humørløst og kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 9. februar 2004 #11 Del Skrevet 9. februar 2004 Utrolig kjedelig...og for å gjøre det, om mulig, enda verre klarte de å ta med den reklamen!! Huff, bortkastet tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #12 Del Skrevet 9. februar 2004 Finnes det NOEN som syns den programlederen er morsom??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 9. februar 2004 #13 Del Skrevet 9. februar 2004 Finnes det NOEN som syns den programlederen er morsom??!! Han selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 11. februar 2004 #14 Del Skrevet 11. februar 2004 Selv gadd jeg ikke se på, ble så skuffet av utdelingen i fjor. Synes det var morsomst de første årene! Mener å huske at da var det reklame-studenter som laget sånne parodier av de mest populære reklame filmene. Var det ikke de (reklame-studentene) som laget den parodien på soloreklamen? Der det er i jente som sitter å småflørter med en mann, så kommer det en annen mann og kysser mannen hun øyeflørter med, og så utbryter hun forferdet; "Pappa?!"? Utdelingen virker nå mer som en smiskefest for alle reklamebyråene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #15 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg pleier å se Gullfisken hvert eneste år, jeg syns reklame er gøy og programmet er morsomt. Men i år var det helt tragisk!!!!! Jeg satt og gapte over det ene teite innslaget etter det andre og var kjempeskuffa..... Nazihits var alldeles usmakelig, jeg satt sammen med femteklassingen min og fikk en tøff forklaringsjobb ang hvorfor voksne mennesker syns det er gøy at jødene ble drept..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. februar 2004 #16 Del Skrevet 13. februar 2004 Er glad jeg brukte tiden min til annet når jeg leser her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå