Gå til innhold

Kjøpe brudekjole i California

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg neste august, og i oktober i år skal vi på ferie til California, USA. Jeg satser på å kjøpe brudekjolen når jeg er der borte.

Har noen kjøpt brudekjole i California, eller har brudebutikker å anbefale? Vi skal innom San Francisco, LA, San Diego og Las Vegas.

Anonym poster: cadb033b64793f3626fb62df3486a516

Anonym poster: cadb033b64793f3626fb62df3486a516

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Davids Bridal er en flott butikk, og flere av mine venninner har kjøpt kjoler der. Selv har jeg kjøpt både ballkjole og bridesmaid - dress der. Du kan jo ta en titt på nettsiden? Davids Bridal finner du nok mange steder i California.

http://www.davidsbridal.com/Browse_Bridal-Gowns

Anonym poster: 16863af32b830cd8dd804d099e09f231

Skrevet

Jeg ville passet på at du i så fall kjøper en kjole du får med deg med en gang. Vanligvis må kjolene bestilles (de fleste steder har kun prøvemodeller i butikken), noe som kan ta 4-6 mnd. Dersom du må få kjolen sendt til deg i Norge når den kommer må du mest sannsynlig betale toll og moms på den. Da går jo vinningen opp i spinningen.

Jeg mener David's Bridal, som er foreslått her, har endel kjoler som du kan få med deg på dagen, og det samme gjelder prøvemodeller på salg hos andre brudebutikker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville passet på at du i så fall kjøper en kjole du får med deg med en gang. Vanligvis må kjolene bestilles (de fleste steder har kun prøvemodeller i butikken), noe som kan ta 4-6 mnd. Dersom du må få kjolen sendt til deg i Norge når den kommer må du mest sannsynlig betale toll og moms på den. Da går jo vinningen opp i spinningen.

Jeg mener David's Bridal, som er foreslått her, har endel kjoler som du kan få med deg på dagen, og det samme gjelder prøvemodeller på salg hos andre brudebutikker.

Du må betale toll og moms om du tar den med deg hjem på flyet også. Jeg ble stoppet i tollen med min brudekjole...

Anonym poster: 98990664905510be0e206a7c18289d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...