Gå til innhold

Hadde vi klart å gjenkjenne hverandre om vi hadde møtt hverandre Irl?

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

Lurer på hvordan det hadde vært å hatt en kg samling, hvor man på slutten skulle prøve å si hvem som er hvem av brukerne her, etter at man har snakket en del. Hadde vært artig å sett om inntrykket man skaper her på kg gjennspeiles i virkeligheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det hadde vært kjempeartig :fnise: Tror jeg hadde hatt størst mulighet til å finne ut hvem noen av gutta her var.

Gjest Søgni
Skrevet

Artig tanke. Selv om jeg mistenker at en del brukere "spissformulerer" meningene sine og er mer direkte og ærlige(?) her inne enn ellers, så hadde det vært morsomt å se om jeg kunne kjent dem igjen. :gjeiper:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Artig tanke. Selv om jeg mistenker at en del brukere "spissformulerer" meningene sine og er mer direkte og ærlige(?) her inne enn ellers, så hadde det vært morsomt å se om jeg kunne kjent dem igjen. :gjeiper:

Jeg har vel egentlig kommet fram til at mine :gjeiper: ellers "gode" tolke evner, ikke treffer like bra her på forumet. Av og til, tolker jeg budksapet en kommer med feil :gjeiper:

Tror egentlig det hadde blitt veldig vanskelig. Inntrykket man får skapt her, trenger jo ikke nødvendigvis å samstemme med hvordan personen egentlig er ellers. Hadde vært veldig artig å se, men tror ikke jeg hadde hatt så bra treff prosent på brukerne :fnise:

Endret av .-L-.
Skrevet

Heh, med passe stor sannsynlighet? Sikkert ikke så mange utlendinger som er tørre og kjedelige akademikere.

Men er kanskje mindre streng i virkeligheten. Eller hmm. Spørs.

Skrevet

Både ja og nei.

Jeg er like direkte i virkeligheten som på nett, men jeg tror allikevel ikke du hadde kjent meg igjen.

Bortsett fra magen da... :gjeiper:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kanskje.

Innbiller meg at etter litt lytte og snakketid kunne jeg nok kanskje identifisert noen av de mest aktive brukerene ja.

Kanskje :gjeiper:

Skrevet

Lurer på hvordan det hadde vært å hatt en kg samling, hvor man på slutten skulle prøve å si hvem som er hvem av brukerne her, etter at man har snakket en del. Hadde vært artig å sett om inntrykket man skaper her på kg gjennspeiles i virkeligheten.

De som har truffet meg eller gjenkjent meg på gata synes i hvert fall jeg samsvarer ganske greit med inntrykket de har av min bruker.

Likeså må jeg si om de jeg har truffet eller gjenkjent på gata.

Skrevet

Jeg tror jeg kanskje kunne blitt gjenkjent, men vet ikke helt. Er nok litt mer skrullete IRL enn jeg er her inne.

Av de jeg har møtt er det kun én jeg hadde spesielt kjennskap til fra forumet fra før av, og det er Pene Sko... Han stemte vel ganske greit med inntrykket, selv om jeg ikke hadde et så veldig spesifikt inntrykk av ham heller fra før av. Men jeg trodde han kom til å være en hyggelig kar, og det var han :)

Skrevet

Mulig jeg er en dårlig menneskekjenner, men jeg blir alltid litt forundret når jeg treffer mennesker fra KG på orntli'. Kanskje fordi jeg forventer at de skal se ut som profilbildet sitt, sånn i likhet med meg selv? :lete:

Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg hadde kjent igjen Tonje og Noz, Yme og kanskje Hunterlady, fordi jeg har bilde av disse på netthinnen etter det jeg har sett her inne :rodmer: . Men det er en utrolig morsom tanke - å stille alle på rekke og rad, for så å skulle plukke ut hver enkelt etter hvem man tror de er.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg hadde kjent igjen Tonje og Noz, Yme og kanskje Hunterlady, fordi jeg har bilde av disse på netthinnen etter det jeg har sett her inne :rodmer: . Men det er en utrolig morsom tanke - å stille alle på rekke og rad, for så å skulle plukke ut hver enkelt etter hvem man tror de er.

Gjerne etter en fest elsn, bare for å se hvordan de oppfører seg :gjeiper:

Skrevet

Gjerne etter en fest elsn, bare for å se hvordan de oppfører seg :gjeiper:

Haha, det hadde faktisk vært litt gøy. Er en del som ikke kommer helt ut av skallet sitt før de har fått litt innabords.

Skrevet (endret)

Jeg hadde nektet for å være på kvinneguiden med mindre det var avtalt :gjeiper: Har gjort det før og gjør det igjen ;)

Endret av Evilposelos
Skrevet

Haha, det hadde faktisk vært litt gøy. Er en del som ikke kommer helt ut av skallet sitt før de har fått litt innabords.

Enten tar det av, eller blir det klein for at alle er redde for å dumme seg ut. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...