marielle171 Skrevet 22. juni 2012 #1 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har tittet litt på vogner allerede og har tenkt på Emmaljunga Nitro city og City cross. Jeg har prøvd begge vognene i barnehagen jeg jobber og syns selv at Nitro city er lettest å kjøre med, veldig enkelt å svinge med. Men jeg har kun kjørt på asfalt. Det jeg lurer på er om Nitro City er vanskelig å kjøre med over grus, i snø og sand. Svinghjulene er jo ganske små. Håper at noen her på forumet har erfaring med begge vognene og har noen ulemper og fordeler å komme med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thinkerbelle Skrevet 22. juni 2012 #2 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har city cross og er veldig fornøyd!! Når jeg skulle kjøpe sa hun på butikken at hun hadde nitro cross og at den var elendig på vinteren, hjulene er veldig små fremme. Hadde heller valgt f.eks mountain buggy om du vil ja svinghjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 22. juni 2012 #3 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har Nitro city og er kjempefornøyd Jeg har ikke hatt noe problem på grus eller snø. Nå har vi sjelden snø her, men vi hadde en del i desember og det gikk kjempegreit der hvor det var måkt, der snøen lå som et tjukkt lag (ca 20 cm) måtte jeg dra vogna etter meg, men det måtte jeg ha gjort med enhver vogn. Det gikk faktisk veldig greit, siden vogna er så lett. Jeg har til og med dratt med meg vogna på skogstur og det gikk og veldig bra, jeg går tur hver dag på grusvei og det er ikke noe problem. Jeg har ikke testet vogna på sand da, men vogn på sand høres litt stress ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå