AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Del Skrevet 22. juni 2012 De øverste musklene på baksiden av den ene leggen har blitt synlig større enn de på den andre leggen. Det er synlig forskjell når musklene ikke er spent, og selvsagt når de er spent og. Jeg har ikke trent noe særlig i det siste og vet ikke hvor lenge det har vært sånn, la merke til det tilfeldig i går kveld, pleier ikke studere leggene mine :gjeiper: De musklene som er større er harde. Det ser litt merkelig ut, noen som har opplevd det samme? Noen som vet hvorfor det kan bli sånn forskjell i samme type muskler? Jeg syns det er merkelig, er det vanlig? Vil tru at man bruker de samme leggmusklene i begge ben like mye :gjeiper: Anonym poster: 4deb3aef0901ec6df578d64889a5315e Anonym poster: c6bc7eeccfbda1073c4eaea0474396b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2012 #2 Del Skrevet 23. juni 2012 dytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Del Skrevet 24. juni 2012 Eh jeg postet dette under kropp og helse fordi dette har med kroppen min å gjøre. Dette har ikke noe med trening å gjøre siden jeg ikke trener, skrev det. Men men... Anonym poster: c6bc7eeccfbda1073c4eaea0474396b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 24. juni 2012 #4 Del Skrevet 24. juni 2012 Har du en fot som er kortere enn den andre? For i så fall kan det ha noe med det å gjøre. Jeg har forskjell i lår musklene pga. det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 24. juni 2012 #5 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg har også en legg som er større enn den andre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå